Se indlæg
 Udskriv debat
Musik, øvelokale på dagsbasis
Anonym Bruger
Hej derude, da jeg er tidligere trommeslager i et partyband i Danmark savner jeg ofte at spille trommer sammen med guitarrist, sanger osv.. Er her nogle som kender steder hvor man kan leje øvelokale inklusive udstyr, bare på dagsbasis?

Måske endda nogle derude der er interesseret i at lave et coverband og så måske finde lidt fritidsjobs, bare for sjov?

Håber at der er nogle som er interesseret.

Anonym Bruger
Lige nu 63 visninger og ikke et eneste svar.... er her i en storby som Bangkok ikke en eneste mulighed for at leje et øvelokale og et trommesæt for en dag?? Really !!!!!

Jeg har boet i Bangladesh i hovedstaden; i to år.... masser af øvelokaler....

Kom nu drenge (eller piger), frem med guitaren og sangstemmerne et par timer om ugen.....det kunne være SÅ hygsomt...

Longway
Hvis du kan laere mig et par greb paa guitar, jamen saa kan du saamaend spille dine trommer her, har masser af plads.

Lige i naerheden af hvor jeg bor ligger der en musikbar, der kan jeg tage dig med hen...ja de er rare folk, de er blevet mine venner

har det interesse saa sender du bare en PB.
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Webmaster
Longway skrev:

Hvis du kan laere mig et par greb paa guitar,

Måske hurtigere at lære et greb i skridtet, op på tåspidserne og så slå dig ud som sanger Pfft

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Longway
jamen Web, det skal man ikke kimse af..I gamle dage der vandt jeg det internationale bodegagame i Aarhus ( Hasle ) som den den bedste karaokee sanger, ja okay, det var saa godt nok med sangen " saa laenge leg lever " med Hr. Mogensen. Men den spyttede da 25 oelkort ud, min ven, ja det er Nuk. her paa siden, han mente jo at han skulle ha' vundet..naa jaa, jeg stak ham 10 kort...ja jeg har kendt Nuk i mange aar, han er en herlig fyr...

Jeg koebte en guitar paa et tidspunkt, men det var med staalstrenge, og naar man har P!khud paa fingrene saa goer det altsaa ondt, saa den fik et familiemedlem, naa men derefter skulle jeg saa vaere en slags orgelbruser, ja godaw, det kunne jeg ligesom heller ikke magte, saa det fik familien ogsaa, ja det var et fint keyboard jeg havde koebt...det er sq ikke nemt, men alle bliver glade...

Grin

PS. Maaske jeg jeg vandt pga. jeg kom i jakkesaet og slips, ja, jeg havde lige vaeret i Aarhus teater og spille lidt kulturrel
Redigeret af Longway d. 23/10-2013 23:11
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Spring til debat: