Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg vil bare høre om andre har oplevet det samme, her til aften efter ca. 15 spilletid, bliver jeg logget af, med besked om at jeg har logget på, på en anden enhed og at jeg skal logge af på den anden, og prøve igen, men der er ingen anden, og når jeg vil på igen, siger den log af på anden enhed først?
Jeg kontaktede AIS med et spinkelt håb om at de kunne hjælpe, men nej det var bare lidt bla bla, det måtte være internettet hvor efter jeg sagde at den holder ikke alt andet fungerer perfekt!
Så sagde hun noget nyt nemlig, at man bliver automatisk hægtet af hver 2.1/2 time den var ny, det er jeg ikke blevet gjort opmærksom på før, men alt om det jeg havde jo lige logget på 10.min før, så kunne hun ikke gøre/hjælpe!