Se indlæg|
Optagelse af lån
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 31/07-2013 18:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Jeg har et spørgsmål ang "gebyr" til Land Office. Hvis man optager et lån i G.H.B ( Goverment Housing Bank ) med sikkerhed i land og hus, hvor meget skal man så erlægge i "gebyr" til Land Office ? Ved det er en procent sats men usikker om størrelsen Samtidigt vil jeg gerne vide om gebyret skal betales før eller efter at man har fået pengene fra G.H.B Og sidste spørgsmål: Er det rigtigt at pengene udbetales kontant ? Og glemte lige et spørgsmål til : Er der nogen tidsbegrænsning på lånet, der mener jeg fra det er bevilget til pengene skal tages ud Har Land Office begrænset tid så det kun kan behandle ærindet en vis periode om måneden så hvis man ikke når det må man vente et par uger extra el. lign Jeg lidt forvirret omkring hvad der er op og ned i processen Redigeret af taxidriver990 d. 31/07-2013 18:53 Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 31/07-2013 20:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
står dine svar ikke på deres hjemmeside eller er siden bare så mangelfuld på dine spørgsmål at de ikke kan findes ![]() http://www.ghbank.../index.php Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 01/08-2013 14:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Netop !
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.