Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Forstår ikke det her når jeg skal udfylde mit visum, PÅ udfyldning skema står der jeg skal skrive Fly navn på. Men hvad skal jeg skrive der? kan jo ikke bestille fly før mit visum er i orden..
Ned i bunden står der også jeg skal sætte Visum No på men det her er jo en andsøgning til visum..?
Man kan forny sit visum 3 gange ved at tage ud af landet og ind igen, men i andsøgning står der hvor langtid jeg skal være der? skal jeg skrive 60 dag fordi det er det turist visum går til, eller skal jeg skrive 90 dag fordi jeg har tænk mig at søge om 30 dag efter de 60 dag er færdig..
Mening er at vi skal være der et halv år så når de 90 dag er gåde søger vi om et nyt men det skal jeg vel ikke skriv at vi først rejser u af landet efter 180 dag?
Håber der er nogle der kan hjælpe
[img]http://s3.postimg.org/ufotwqmcz/image.jpg[/img] is not a valid Image.
Du skal bare skrive 60 dage, men du skal ha en rejseplan og helst en der passer med de første 60 dage men den for du gratis når du reservere en flybillet i de fleste steder hvor du først betaler senere ellers ring til Thai har læst de så sender en billet til din e mail....har selv flere gange selv mødt op hos Thai på Rådhuspladsen og spurgt om de ikke kunne hjælpe mig med en rejseplan og fortalt jeg ikke skulle bruge billetten da jeg skulle rejse retur på anden halvdel af en retur billet der var købt i Thailand da jeg var for ung til at få et år"s visa dejligt minus 50 ha ha på daværende tidspunkt og der har de altid været flinke....med hensyn til det med visa nr den kan jeg heller ikke forstå......god weekend.... eller det med visa nr er vel til Ambassadens brug.