Se indlæg|
Pantip kontra Pantip Plaza?
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/05-2013 08:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Skulle der ikke være en her inde, som kan fortælle mig om priserne er ens, i Pantip Plaza og de almindelige som ligger i Bangkok, fordi jeg har en tæt på hjemmet, men er blevet i tvivl om det kan betale sig at tage ind til Pantip Plaza eller om det måske er endnu billigere i klong Thom, og så samtidig få en tur ud af det? Jeg skal bruge forskellige covers til Ipad 4 og lidt andre ting! Mvh Michael |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 30/05-2013 17:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Tror du kan spare penge ved at gå i Pantip Plaza men man skal have et kendskab til det man køber,og Pantip er altid et besøg værd.Gå lidt rundt derinde og snus lidt nemt at finde ud af hvem der go for go handel.Har kun handlet i Pantip blev opfordret til det de 3 gange jeg har været der. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 30/05-2013 19:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Når det drejer sig om covers og andet mobil-tilbehør er udbuddet nok større i MBK. Men hvis det bare skal være et standard-cover, kan det selvfølgelig være hip som hap. Som jeg husker det, er priserne nogenlunde de samme i Panthip og MBK. Pas på med hukommelseskort. Jeg købte i den største forretning i Panthip - husker ikke lige navnet - i håb om, at det ikke var piratkort. Men det var de, de brændte af lynhurtigt, og selvom jeg fik dem byttet uden problemer, så opgave jeg efter det tredje kort og købte et nyt i MBK til en ganske lidt højere pris. |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 25/11-2014 02:53
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Jeg kom lidt hurtig af sted til Thailand i oktober. Fik ikke alle mine papir med og steder for indkøb af div. Ting elektronik og andre sjove ting. Har været før hos Pantip Plaza, MBK. Er der andre her,som kender andre steder for køb kommer til Bangkok i morgen mvh Hennin |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 25/11-2014 04:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Digital Gateway - ligger over for Siam Center og skråt over for Siam Paragon.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/11-2014 06:18
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.bangko...visual.htm Fortune Town har ogsaa stort udvalg. Ligger ved Rama IX MRT undergrundsbanen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.