Se indlæg
 Udskriv debat
Fabrik
AndersM
Er der nogen som har en god og brugbar ide til en lille og driftklar pille fabrik i Thailand, som det ser ud idag så er der ledig produktions muligheder.
Der kan laves 40 kg piller på et normalt daghold.
det der laves idag er natur piller, hvor der kun arbejdes få dage om måneden, så det er rasten af tiden som der søges gode ideer til.

Håber på seriøse ideer men også gerne nogle sjove...
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG

Bjarne
Hej Anders.
Da du selv åbner for, at det ikke nødvendigvis behøver helt seriøst: Der laves jo masser af nye vejanlæg rundt omkring, så har du overvejet en produktion af bro-piller?
Det seriøse kan jeg desværre ikke bidrage med. Jeg bruger sjældent piller og finder dem i øvrigt generelt kedelige: Små, runde og hvide dimser. Hvis jeg på et tidspunkt går over til piller, skal de sgu' være anderledes. Måske trekantede, blå - eller så'n.
Held og lykke med jagten på nye muligheder - og forhåbentlig mere seriøse svar.
Joker

AndersM
Hej Bjarne

Vi kan da hurtigt blive enige om at piller er triste hvide og runde, så det kan da godt være at det var en ide at lave piller i sjove former og strålende farver
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG

zapper
Bliver du træt af de grønne, kan du lave dem i blå også. Der er en ok efterspørgsel på de to farver :-)

kiml
Måske skulle kontakte dem der laver de blå/grønne og sige du har ledig kapacitet,en mulighed da de sælger godtSmile

natty
Så er der de mørkerøde/bordeaux i hjerteform, men de er allerede i produktion, og sælges under disken Cool
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Spring til debat: