Se indlæg|
Re-Entry Visa fra Suvarnabhumi Airport
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/05-2013 06:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Jeg er dødtræt af den lange (ofte flere timer) vente tid hos immigation i Pattaya. Hvis man som jeg har et års visa, skal der ved udrejse fra Thailand, hos immigrations have et stempel med re-entry permit, samt slippe 1.000 Bht. for at få lov til at fortsætte med sit allerede betalte 1-års visa. EN REN PENGE MASKINE.! Jeg ved, at der i Suvarnabhumi lufthavn, findes mulighed for at klare dette problem ved afrejse, men kan ikke rigtig finde brugbar information på nettet, som konkret kan fortælle om ekspeditionstid, samt immigration kontorets placering. Er der nogen af de ærede medlemmer her som har prøvet processen.? Og kan det anbefales, at bruge denne service, frem for det lokale Immigration kontor.? |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 08/05-2013 15:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Hej DK Der findes en ( 1 ) i BKK lufthavn og den virker Det koster så vidt jeg husker 1200 Bath og tager kun et par minutter Den kan være lidt svær at finde, da det kun er et lille skrivebord nede i venstre hjørne. Det er inget kontor bare et frit stående skrivebord lige inden security skrankerne Jeg gik ind i den security som ligger nærmest indenrigs og først der er der skiltet til Re-entry visa Kan ikke huske hvad indgangen hedder ( svag anelse siger C 2 men ikke sikker ) De var meget flinke og hjælpsomme, ingen problemer der. Og betale kommer man jo aldrig uden om Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/05-2013 18:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
taxidriver990 skrev: Hej DK Der findes en ( 1 ) i BKK lufthavn og den virker Det koster så vidt jeg husker 1200 Bath og tager kun et par minutter Den kan være lidt svær at finde, da det kun er et lille skrivebord nede i venstre hjørne. Det er inget kontor bare et frit stående skrivebord lige inden security skrankerne Jeg gik ind i den security som ligger nærmest indenrigs og først der er der skiltet til Re-entry visa Kan ikke huske hvad indgangen hedder ( svag anelse siger C 2 men ikke sikker ) De var meget flinke og hjælpsomme, ingen problemer der. Og betale kommer man jo aldrig uden om Hej Taxi, Tak for information. Fik idag på privat mail samme oplysninger som du giver, så ingen tvivl om, at lufthavns ekspeditionen, er den nemmeste og hurtigste "vej" til Re-Entry stemplet. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.