Se indlæg
 Udskriv debat
Telefon Udbyder med godt datanetværk
Anonym Bruger
Normalt når vi er i Thailand plejer vi bare og finde et par lokale sim kort til vores telefoner og så kører det. Men efterhånden er man jo blevet mere og mere forvente med data på telefonen, lige som jeg gerne ville bruge min telefon til navigation. Så derfor er spørgsmålet findes der nogle gode prepaid data pakker i Thailand?

Netværket skal naturligvis være så godt som muligt, dog forventer jeg kun at bevæge mig rund på Phuket og lige omkring Bangkok.

Så gode råd er meget vedkommende, især hvis de kan krydres med egne erfaringer.

sony
Jeg købte i dut com i pattaya et ais simkort, og det virkede rigtig godt både med data og mobil. Mener jeg gav 900 baht for 1 måneds data og mobil var vist ikke ret meget tid man fik, men så kunne man bare fylde op.

Det fungerede fint over hele landet, selvfølgelig var der nogle enkelte steder de ikke virkede, men det var ikke ret mange steder jeg oplevede det.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Anonym Bruger
ok, jeg har lige prøvet og kigge på deres hjemmeside, men som sædvaneligt er den engelske version mest af alt en forside. Hvad fik du får da 900 baht? jeg tænker mest hvor meget data?

sony
Det var ubegrænset brug i en måned, men som sagt jeg kan ikke huske hvor meget taletid der var på det, men det var ikke meget
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

dardi
I skal regne med at det koster ca 5 baht/min i taletid .. så roi baht er 20 min .. det er jo ikke lang tid...

Anonym Bruger
dardi skrev:

I skal regne med at det koster ca 5 baht/min i taletid .. så roi baht er 20 min .. det er jo ikke lang tid...

Det er godt nok lidt i den høje ende, men nu tager vi ikke til Thailand for at tale i telefon sammen, det er primært for at finde hinanden hvis vi lige render rundt og laver forskellige ting. Så 5 baht i minuttet er ikke noget der vælter ferie budgettet.

dutling68
dtac har et tilbud hvor man har frit net I en måned
for 399 baht....og det virker fint...ais er dyrt og det samme er true....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

zapper
Hos AIS i Festival centeret i Pattaya fik jeg ubegrænset datatid i en måned til mit 12call som ved samme lejlighed blev til et nano simkort, det hele kostede 300 baht.

Anonym Bruger
Jeg må se hvad jeg kan finde ud af når vi kommer derned, men det ser jo ud til at de fleste udbyder noget der er overkommeligt i pris. Nu kan jeg ikke lige bruge Pattaya rådene til det store da det nærmeste jeg kommer derpå er når jeg lander i lufthavnen., Men mon ikke man kan få noget jeg kan bruge i Pantip eller MBK i Bangkok.

I skal have tak for rådene.

Anonym Bruger
TomDK skrev:

Jeg må se hvad jeg kan finde ud af når vi kommer derned, men det ser jo ud til at de fleste udbyder noget der er overkommeligt i pris. Nu kan jeg ikke lige bruge Pattaya rådene til det store da det nærmeste jeg kommer derpå er når jeg lander i lufthavnen., Men mon ikke man kan få noget jeg kan bruge i Pantip eller MBK i Bangkok.

I skal have tak for rådene.

AIS, (1-2 call) har shop i Pantip...

Navnet er Telewizz og den ligger på første sal til højre.

Jeg vil tro at Dtac også har butik i centret.

Spring til debat: