Se indlæg|
Kvinde idømt 1.860 års fængsel
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 18/04-2013 00:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
En tidligere politikvinde blev i Bangkok kendt skyldig i at for at stjæle fra politiets pensionskasse.
44-årige Chanthima Petchthanorm blev i dag i retten i Bangkok, Thailand, kendt skyldig i svindel med politiets pensionskasse. Hun fik fem års fængsel for hvert bedrageri, der er foregået mellem oktober 1994 og juni 1998. ... http://ekstrablad...955613.ece Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 18/04-2013 12:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
hun bliver vel ikke så gamle til hun bliver vel løslat før hun dør
Come As You Are
|
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 18/04-2013 12:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Næppe. Meeeeeeen.... Der er måske lys forude. Er der ikke noget med mulighed for prøveløsladelse, når to tredjedele af straffen er udstået.......? ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/04-2013 14:51
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Og rige folks boern koerer folk ihjel med sprit og andet godt i blodet for fuld fart og slipper gratis. |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 18/04-2013 15:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Bjarne skrev: Næppe. Meeeeeeen.... Der er måske lys forude. Er der ikke noget med mulighed for prøveløsladelse, når to tredjedele af straffen er udstået.......? ![]() Jo!......jeg ved ikke med falanger, men thaiere kan komme ud efter 2/3 dels afsoning, jeg var for nogle måneder tilbage selv ude at hente min svoger i Ang Thong provincial prison, han havde klippet en mand med bilen i en whisky brandert han fik 6,1/2 år men slap ud efter 4,1/2 år, men det kommer jo nok an på den kriminelle handling de har begået. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/04-2013 15:52
|
PATINYA skrev: Bjarne skrev: Næppe. Meeeeeeen.... Der er måske lys forude. Er der ikke noget med mulighed for prøveløsladelse, når to tredjedele af straffen er udstået.......? ![]() Kan man saa formode at svoger har laert noget af det ? Jo!......jeg ved ikke med falanger, men thaiere kan komme ud efter 2/3 dels afsoning, jeg var for nogle måneder tilbage selv ude at hente min svoger i Ang Thong provincial prison, han havde klippet en mand med bilen i en whisky brandert han fik 6,1/2 år men slap ud efter 4,1/2 år, men det kommer jo nok an på den kriminelle handling de har begået. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 18/04-2013 16:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 819 |
Hugo, hvad betyder det når du bare quoter folks indlæg, men ikke skriver nogen kommentar ? Har set det flere gange nu, og forstår ikke pointen ? :-) |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/04-2013 17:54
|
Bjarke85 skrev: Hugo, hvad betyder det når du bare quoter folks indlæg, men ikke skriver nogen kommentar ? Har set det flere gange nu, og forstår ikke pointen ? :-) Hvis nu du laeser hvad jeg skriver saa kunne det vaere du forstaar det bedre. Men for de udenforstaaende som Bjarke85 som ikke foelger med hvad der foregaar her i Thailand saa er der en arving til et stoerre thai firma som har koert en politibetjent ihjel for fulde omdrejninger plus han var fyldt med sprit og andet godt. Han vil aldrig se een dag i faengsel. Money talks. Modsat har vi en kvinde som laver lidt svindel og hun faar saa denne her totalt urimelige dom. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 18/04-2013 18:08
|
|
Ehm, slap lige af ? Du quoter 3 personers indlæg, så derfor er det lidt svært at læse hvad du skriver.. Du quoter bare 3 personer, og skriver intet selv.. Og det spørger jeg hvad meninger er med, da jeg ikke forstår det. Så det var sådanset bare for at fatte hvorfor du gør det, så jeg ved det næste gang. For nu har jeg set det nogle gange og har undret mig hver gang. Vi kan hurtigt blive enige om det med dommen, men korruption kommer vel ikke bag på en så Thailand erfaren herre som dig ? PS. drop den der attitude med udenforstående som Bjarke der ikke følger med.. Der er ingen grund til at spille smart med du er 70 år gammel og snart skal i jorden :-) |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 18/04-2013 18:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Man da ihverfald konstatere ud du ikke kan læse. Prøv igen!. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 18/04-2013 18:25
|
|
Ehm milex, tjek lige indlæg 6, der er kun quote fra hugo, han skriver intet.. og det er det jeg ikke forstår ??? |
|
|
|
| 5555 |
Lagt på d. 18/04-2013 18:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
læs midt i, der står: Kan man saa formode at svoger har laert noget af det ? ved ikke hvorfor det står på den måde, jeg skulle også lige læse det en ekstra gang ![]() ![]() |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 18/04-2013 19:07
|
|
ahhh det står inde i PATYNIA's quote. mærkeligt sted at skrive sin sætning. Så forstår jeg bedre. |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 18/04-2013 19:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
5555 skrev: læs midt i, der står: Kan man saa formode at svoger har laert noget af det ? ved ikke hvorfor det står på den måde, jeg skulle også lige læse det en ekstra gang ![]() ![]() Jeg synes det er rigtig dårlig debatstil at quote og skrive på denne måde, og håber at webmaster vil forsøge at komme det uvæsen til livs. Det kan ikke passe at man skal læse det oprindelige indlæg for at finde ud af hvad der er tilføjet til den quotede tekst. Skal der absolut quotes på den måde bør tilføjet tekst skrives i anden farve end den quotede / oprindelige tekst. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 18/04-2013 19:16
|
|
THansen skrev: 5555 skrev: læs midt i, der står: Kan man saa formode at svoger har laert noget af det ? ved ikke hvorfor det står på den måde, jeg skulle også lige læse det en ekstra gang ![]() ![]() Jeg synes det er rigtig dårlig debatstil at quote og skrive på denne måde, og håber at webmaster vil forsøge at komme det uvæsen til livs. Det kan ikke passe at man skal læse det oprindelige indlæg for at finde ud af hvad der er tilføjet til den quotede tekst. Skal der absolut quotes på den måde bør tilføjet tekst skrives i anden farve end den quotede / oprindelige tekst. Enig med Thansen |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 18/04-2013 19:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Jeg tror sgu at nogle har røget for meget kanchar i aften![]() godnat! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 19/04-2013 04:03
|
Bjarke85 skrev: Ehm, slap lige af ? Du quoter 3 personers indlæg, så derfor er det lidt svært at læse hvad du skriver.. Du quoter bare 3 personer, og skriver intet selv.. Og det spørger jeg hvad meninger er med, da jeg ikke forstår det. Så det var sådanset bare for at fatte hvorfor du gør det, så jeg ved det næste gang. For nu har jeg set det nogle gange og har undret mig hver gang. Vi kan hurtigt blive enige om det med dommen, men korruption kommer vel ikke bag på en så Thailand erfaren herre som dig ? PS. drop den der attitude med udenforstående som Bjarke der ikke følger med.. Der er ingen grund til at spille smart med du er 70 år gammel og snart skal i jorden :-) Det var da en fuldstaendig dumsmart og USMAGELIG bemaerkning. Jeg haaber at Webmaster kommer med en henstilling. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/04-2013 06:12
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Bjarke85 skrev: PS. drop den der attitude med udenforstående som Bjarke der ikke følger med.. Der er ingen grund til at spille smart med du er 70 år gammel og snart skal i jorden :-) Sådan snakker vi altså ikke til hinanden herinde. 30 dages udelukkelse til at tænke over hvordan man debattere er derfor givet. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.