Se indlæg|
Siamsmile.org
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 14/04-2013 10:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Hej dtw, Jeg har en masse "invites" til siamsmile.org ... Thailand relateret download ... primært musik og tv shows (lakorn). Send din email, hvis du vil have én. vh Dan |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 14/04-2013 16:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
DeeJ skrev: Hej dtw, Jeg har en masse "invites" til siamsmile.org ... Thailand relateret download ... primært musik og tv shows (lakorn). Send din email, hvis du vil have én. vh Dan mener ikke at det er nødvendig med invites mere, det skulle da kun være fordi du så får mere " Free downloades "
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 14/04-2013 16:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Hej TG950, Det er jo væsentlig bedre at starte med nogle GB forspring på ratio regnskabet |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 14/04-2013 16:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
DeeJ skrev: Hej TG950, Det er jo væsentlig bedre at starte med nogle GB forspring på ratio regnskabet det har du sgú nok ret i, det var bare en tanke. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 15/04-2013 08:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Tak for inv. ![]() Så nu har jeg også 4 inv at dele ud af Det må være en forholdsvis ny tracker, for der er ikke det store antal downloade. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.