Se indlæg
 Udskriv debat
Tjekkiet-Danmark i Thailand?
Anonym Bruger
Er der nogen der ved om de viser den kamp i Thailand, har kigget efter på true og kan ikke finde den, men gamle champions league kampe kan de godt vise, det er ikke meget vær efterhånden det true desværre??? set med mine øjne.....

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Er der nogen der ved om de viser den kamp i Thailand, har kigget efter på true og kan ikke finde den, men gamle champions league kampe kan de godt vise, det er ikke meget vær efterhånden det true desværre??? set med mine øjne.....

Mvh
Michael

Normalt vil det staa i Bangkok Post hvilke kampe der vises og paa hvilke kanaler. Logisk set skulle man tro at de kampe der vises er kampe af "betydning" men saadan taenker man ikke her. Her er man meget anglofile hvad fodbold angaar saa een af de "vigtige" kampe bliver saamaend nok England mod San Marino eller noget tilsvarende.

Mht fremtidens premier league kampe sendte jeg en forespoergsel til CHT (eller hvad de nu hedder) for lang tid siden og som forventet har jeg endnu ikke modtaget svar. Til gengaeld er det naevnt i Bangkok Post at CHT har udtalt at prisen for at se PL kampe ikke kommer til at overstige THB 1,000.- per maaned.

hsn
Michael Andersen skrev:

Mvh
Michael

Hvis du er i Pattaya, så ved jeg de viser den på Phantom Bar (Soi Buakaow).

hugoboerge
Vises paa Truesport 5 direkte. Saa Truevisions er ikke saa ringe endda.Smile

Minsandten om de ikke ogsaa viser San Marino mod England paa Truesport 1.

Spring til debat: