Se indlæg|
Denne gang vandt Tine Baun over Inthanon Ratchanok
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 10/03-2013 18:35
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det var en tydelig rørt Tina Baun, der skulle sætte ord på sin finalesejr i All England efter sejren over Ratchanok Itanon fra Thailand i tre sæt i karrierens sidste kamp. - Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige. Jeg begynder helt at stamme. Det er helt vildt, lød det indledningsvis fra en storsmilende Tine Baun på TV3 Sport1 efter triumfen i Birmingham. - Jeg fik en rigtig god start og det, at jeg vinder første sæt rimeligt overlegent, gør bare, at jeg får selvtillid, også selv om jeg skal løbe tre sæt. For jeg havde bare så meget energi. Jeg kunne overhovedet ikke mærke, at det gjorde ondt derinde i dag. Der var kun en vej, og det var fremad, sagde Tine Baun. Den 33-årige dansker vandt første sæt overbevisende, men gik i stå i andet sæt mod den 18-årige thailænder. Blot for at komme frygteligt tilbage igen. - Jeg har set hende gå kold flere gange, og det gjorde hun også her, konstaterede Tine Baun, der var glad for at få lov til at slutte karrieren på toppen i den turnering, hun har de bedste minder i karrieren fra. Se nærmere på: http://sporten.tv...rste-titel Tidligere er det ikke gået ligeså godt: http://www.dansk-...dmore=1592 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/03-2013 04:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Flot afslutning på en flot og lang karriere... Så den spændende kamp direkte her i Dk, hvor der desværre er kommet endnu flere betalings TV-kanaler. TV-2 Sport eksisterer ikke mere. Den er overtaget af Viasat, som nu har "flækket" kanalen i 2. Viasat Sport 1. & Viasat Sport 2. med hver deres sportsgrene. Ønsker man at følge med i flere sports grene, skal der tilkøbe kanaler. De kan også som tilfældet m. All England turneringer her, finde på at sende fra samme turnering, på hver sin kanal. Den ene dag på Sport 1 og den næste dag på sport 2. Man er så "pisket" til, at tilkøbe begge kanaler i TV-pakken, hvis man vil følge flere kampe, i turneringen... Smart.! Lidt for smart. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/03-2013 10:36
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Tillykke til Tine Baun.... når det så er sagt, så tror jeg ikke det er sidste gang vi har hørt om Ratchanok Inthanon..med en alder på bare 18 år og en allerede flot senior karriere tror jeg at hun kan nå meget langt.. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/03-2013 16:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
JS skrev: Tillykke til Tine Baun.... når det så er sagt, så tror jeg ikke det er sidste gang vi har hørt om Ratchanok Inthanon..med en alder på bare 18 år og en allerede flot senior karriere tror jeg at hun kan nå meget langt.. Hun er allerede nået langt...! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/03-2013 17:13
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
bevars DK, jeg skriver jo at hun allerede har haft en flot seniorkarriere indtil nu.. Det jeg mener er at hun kan nå længere...hun er 18 år og er langt fra på toppen af karrieren...jeg tror at hun kan gå hen og blive verdens bedste kvindelige badmintonspiller...dsv. #1 på ranglisten... så kan det vidst ikke siges mere tydeligt... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.