Se indlæg|
Mig Thai (4. marts 2013)
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/03-2013 19:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Mig Thai Storm er 3 år og skal flytte til Thailand med sin mor, far og lillebror. Thailand er meget anderledes end Danmark og nu er Storm meget spændt på hvordan det er at flytte helt over på den anden side af jorden. Sendes på DR Ramasjang, mandag d. 4. marts 2013. Klokken 19:00 - 19:27. Link: http://www.dr.dk/...m/mig-thai Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 01/05-2013 18:34
|
|
Udsendelsen bliver sendt igen i morgen den 2. maj 2013 på DR Ramasjang kl. 17:20.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/05-2013 11:36
|
|
Udsendelsen bliver sendt igen i dag kl 17:25.
Med venlig hilsen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.