Se indlæg|
3200 om måneden ?
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/02-2013 17:03
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Nu med alle de pensionsttråde vi har set på Dansk Thai Website, så faldt jeg lige over denne i dag fra en dansk pensionist bosat i Danmark: »Jeg er blevet pensionist og troede, at man fik 6.000 kr. om måneden. Jeg får 3.200 kr. Gudskelov bor jeg billigt. Jeg køber sko, bukser og trøjer i genbrugsforretninger. Jeg går i teateret og til koncerter, og det koster jo let 500-600 kr., men nogle steder får jeg heldigvis rabat eller kommer gratis ind, fordi jeg har skuespillerkort«. Kilde: http://politiken....-oekologi/ Hvordan hænger den sammen ???? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 24/02-2013 17:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Enten er han meget rig, eller også er han blevet inspireret af 'skeptikerens' indlæg her på sitet. Dick Kaysøer er jo skuespiller .... ![]() M.v.h. Fotofreak PS: Undskyld til alle I folkepensionister, der kun har grundbeløbet at gøre godt med ude i Thailand Redigeret af Fotofreak d. 24/02-2013 17:23 |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 24/02-2013 17:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
han er 65 år, så kan han vel ikke få folkepension, så det er vel en pension et andet sted fra,og så er han skuespiller så får han vel også noget når de genudsender/viser de ting han har medvirket i.....![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 24/02-2013 17:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
chaingmai skrev: han er 65 år, så kan han vel ikke få folkepension, så det er vel en pension et andet sted fra,og så er han skuespiller så får han vel også noget når de genudsender/viser de ting han har medvirket i..... ![]() Kan man nu ikke længere få folkepension når man er 65 år ? |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/02-2013 17:27
|
|
Ja jeg ved ikke om det er fordi han har indtjening ved siden af. Sad bare og undrede mig da jeg læste det og sammenholder informationen med den jeg kan finde på https://www.borge...e10a75319e , derfor mit spørgsmål om hvordan i alverden det kan hænge sammen, hvis der altså ikke lige er nogle ting som ikke er oplyst. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 24/02-2013 17:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Jeg tror Dick har en formue. Der har verseret en sag. Vistnok om noget byggeri. Men uanset hvad, kan du ikke klare dig for det beløb. Nok endnu en sag der skal forvirre. JP- EB-POLITIKKEN. Det er et fedt. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 24/02-2013 18:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
tja, det er vist bare en artikel for at provokere lidt. ![]() http://ekstrablad...658837.ece |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/02-2013 20:33
|
|
Ja måske der hunden var begravet. Tak for oplysningen. Med venlig hilsen
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 25/02-2013 02:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Det er så vidt jeg forstod på min pensionsrådgiver rigtig nok,at grundbeløbet nedsættes,hvis man har en indtægt ved siden af på omkring 300000 kr.årlig.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/02-2013 05:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Nedsaettelse 2011 Fradrag ved grundbeloeb 283,000.00 30% 2012 Fradrag ved grundbeloeb 291,200.00 30% 2013 Fradrag ved grundbeloeb 295,900.00 30% Her er beloebene for de sidste 3 aar. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/02-2013 06:32
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Webmaster skrev: Nu med alle de pensionsttråde vi har set på Dansk Thai Website, så faldt jeg lige over denne i dag fra en dansk pensionist bosat i Danmark: »Jeg er blevet pensionist og troede, at man fik 6.000 kr. om måneden. Jeg får 3.200 kr. Gudskelov bor jeg billigt. Jeg køber sko, bukser og trøjer i genbrugsforretninger. Jeg går i teateret og til koncerter, og det koster jo let 500-600 kr., men nogle steder får jeg heldigvis rabat eller kommer gratis ind, fordi jeg har skuespillerkort«. Kilde: http://politiken....-oekologi/ Hvordan hænger den sammen ???? Sikke en artikel. Man faar det indtryk at manden er en fattigroev og saa viser det sig at han har stort hus og gift med en advokat. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/02-2013 10:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg gætter på at Dick rejser med tog uden for myldretiden, når han nu ser så mange tomme sæder. Jeg skal hilse og sige, at der i kreaturvognene mellem Kalundborg og København ikke er nogen ledige sæder. Og efter motorvejsudvidelsen omkring Roskilde er fuldendt, så er køen forsvundet og man kan glæde sig over at sidde i en varm bil, mens man hører om togaflysninger og -forsinkelser. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.