Se indlæg|
Nye flyvemaskiner?
|
|
| Frank |
Lagt på d. 04/01-2006 10:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg har lige læst en artikel om det ny Boing 787 i Illustreret Videnskab - ja jeg holder det endnu. Det så ud til at være nogle fine maskiner. Nu er min viden på luftfatsområdet temmelig begrænset, men måske nogle af de kyndige kan bringe lidt lys. Så vidt jeg forstår, så er de maskiner, som Thai anvender mellem København og Bangkok, nogle gamle skuder - med fællesfilm på lærred i stedet for i sædet osv. Og de ny airbusser - dem med de mange passagerer - er mig bekendt for store til at lande i København. Er der nogle der ved, om er planer om at få nogle nye maskiner på ruten København-Bangkok? Rabat eller ej. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/01-2006 10:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Frank skrev: Jeg har lige læst en artikel om det ny Boing 787 i Illustreret Videnskab - ja jeg holder det endnu. Det så ud til at være nogle fine maskiner. Nu er min viden på luftfatsområdet temmelig begrænset, men måske nogle af de kyndige kan bringe lidt lys. Så vidt jeg forstår, så er de maskiner, som Thai anvender mellem København og Bangkok, nogle gamle skuder - med fællesfilm på lærred i stedet for i sædet osv. Og de ny airbusser - dem med de mange passagerer - er mig bekendt for store til at lande i København. Er der nogle der ved, om er planer om at få nogle nye maskiner på ruten København-Bangkok? Rabat eller ej. Hej De nye Airbus 380 kommer ikke til DK -dette grundet flyets størrelse og vægt - den er for stor til at komme ind på gates i KBH samt den er for tung til at lande på den bane der krydser Englandsvej (tunnellen) den vil simpelthen briste hvis dette fly lander her! Mht Thai Airways , så har de nogle nye B747-400 som de flyver med på KBH , ved dog ikke om der er skærm i alle sæderne , men ellers flyv med Singapore Airlines - de flyver B 777-200 og der er entertainment system i alle sæder , film musik spil osv |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.