Se indlæg
 Udskriv debat
Flyselskabs frække kalender får hug i Thailand
Webmaster
i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/nokaircalendar_zpsfd07aefe.jpg

Det thailandske lavprisselskab Nok Air går irske Ryanair i bedene med en kalender, hvor temaet er letpåklædte damer og flymaskiner. Og det har fået det thailandske kulturministerium op på mærkerne, skriver telegraph.co.uk.

»De er ikke socialt og kulturelt ansvarlige og ignorerer de konsekvenser, det kan have«, siger Prisana Pongtatpitakkul fra kulturministeriet.

Læs nærmere på: http://politiken....-thailand/
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Nirvana
Det er kediglig at di ikke flyver fra CPH til Bangkok
Come As You Are

rinpoche
Fra artiklen i Politiken:

Og her tænker Patee Sarasin formentlig på Thailands ry som et sted, hvor prostitution - især på turiststederne - eksisterer i stor stil.

Jeg må le, hvis det ikke var så sørgeligt.
Prostitution eksisterer på stor stil alle vegne, og mest af alt i lokalt regi.
Der er ikke en by, en landsby hvor det ikke finder sted.
Det lyder som om Patee Sarasin forsøger at tørre den af på turister.
Hør nu her, Mr. Sarasin. Clean up your house first.

Jeg er ingen tilhænger af prostitution.
Jeg synes, at det er overordentligt sørgeligt at nogle kvinder ser sig nødsaget til at gå den vej.
Når det så er sagt, så tror jeg godt nok - correction VED det - at thailandske prostituerede engageret med turister har det aller helvedes meget bedre end deres ligesindede der opererer i thailandske bordeller.
Dette er ikke et forsvar af hverken det ene eller det andet, men blot en konstatering.
I thailandske bordeller er tilmed mange i en gråzone, forstået på den måde at de ikke er thailandske statsborgere, og dermed såre udsatte for allehånde misbrug uden risiko for repressalier.

Mr. Sarasin. Du er blevet vejet og løftet for let.

Spring til debat: