Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
er der nogen der ved om det er muligt at få tilbageført penge hvis man er kommet til at skrive forkert kontonummer ved overførsel til thailand
Ja, men der ville bleve pålagt høje gebyrer.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Jeg skrev engang kortnummeret, min bank skev til banken i thailand men intet svar fra thailand, da jeg kom thailand gik jeg i banken, 5 min efter fik jeg af vide penge ville komme om eftermidagen.
Min erfaring er de vil holde på pengene, det giver ekstra rente indtaegter for dem. men dit tilfalde ved jeg ikke helt.
Godtnok udenfor tråden, men hvis der skal overføres penge inden jul er det nok klogt at gøre det torsdag.
Gør man det fredag, lidt for sent på dagen, kommer de til at "svæve i ingenmandsland" julen over, indtil næste bankdag den 27 dec.