Se indlæg
 Udskriv debat
overførsel
poulditlev
er der nogen der ved om det er muligt at få tilbageført penge hvis man er kommet til at skrive forkert kontonummer ved overførsel til thailand

Anonym Bruger
Hej Poul.

Det er muligt, men det koster et beløb som jeg ikke kan huske, du skal bare tage fat i din bank, de kan ordne det for dig!

Mvh
Michael

Lung Yao
poulditlev skrev:

er der nogen der ved om det er muligt at få tilbageført penge hvis man er kommet til at skrive forkert kontonummer ved overførsel til thailand

Ja, men der ville bleve pålagt høje gebyrer.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

hiks
Jeg skrev engang kortnummeret, min bank skev til banken i thailand men intet svar fra thailand, da jeg kom thailand gik jeg i banken, 5 min efter fik jeg af vide penge ville komme om eftermidagen.

Min erfaring er de vil holde på pengene, det giver ekstra rente indtaegter for dem. men dit tilfalde ved jeg ikke helt.

Dalton
Godtnok udenfor tråden, men hvis der skal overføres penge inden jul er det nok klogt at gøre det torsdag.
Gør man det fredag, lidt for sent på dagen, kommer de til at "svæve i ingenmandsland" julen over, indtil næste bankdag den 27 dec. Phone......

Dalton

Spring til debat: