Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der har erfaringer med bureauer enten i Bangkok eller Pattaya der arangerer turistbus turer til Cambodia og videre til Vietnam og retur inkl. hotel.
Der ligger et bureau på Soi Post Office i Pattaya, siden af Copenhagen Bar. Som Jeg benyttede da Jeg købte billet til minibus fra Pattaya til Siam Reap, tilbage i jan. '10.
Siden tog til Phnom Penh med båd via Tonle Sap søen, de fleste hoteller og guesthouse kan hjælpe med billet eller henvise til et bureau i Siem Reap.
Fra Phnom Penh tog Jeg en bus til HCM og igen kan de fleste hoteller og guesthouse hjælpe med billet.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.
Phnom Penh med båd via Tonle Sap søen....den vil jeg også prøve i april...synes også der var en der tidligere fortalte mig man kunne sejle videre til vietnam på 2 dage.....men der jo længe til og det er ikke min tråd ....god weekend...