Se indlæg
 Udskriv debat
Aalborg-prostituerede smides ud af Danmark
Thomas72
Nordjyllands Politi besøgte 13 adresser, hvor der ialt opholdt sig 20 personer, 10 af dem fra Thailand. Ud af de 20 personer bliver fire udvist for at opholde sig illegalt i landet. Om der er thailændere blandt de fire udviste, står der ikke noget om.

http://www.nordjy...b48/1/1513

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

PATINYA
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om

Saa sandt som sagt, en gang Thailand altid ThailandCheers

rinpoche
Ikke særligt relevant for tråden, men du har ikke ubetinget ret.

Min bror var med mig på min første tur til Thailand i 1992. Han kunne ikke drømme om at komme tilbage.
Ligeledes en del af mine andre familiemedlemmer.

Ikke fordi der per se var noget galt med Thailand, de foretrækker blot andre destinationer.
Såen er vi så forskellige Smile

Peder1968
Thomas72 skrev:

Nordjyllands Politi besøgte 13 adresser, hvor der ialt opholdt sig 20 personer, 10 af dem fra Thailand. Ud af de 20 personer bliver fire udvist for at opholde sig illegalt i landet. Om der er thailændere blandt de fire udviste, står der ikke noget om.

http://www.nordjy...b48/1/1513

Og måske lidt penge i statskassen hmmmm

Skat deltog også i aktionen mod bordellerne. Fire bordeller var ikke registrerede hos Skat - det er de nu, så de prostituerede i fremtiden kan betale skat af deres indkomst.

sudsakhon
Måske er jeg også en trådpirat..

Men kunne ikke lade være med at smile, idet jeg læste Peder1968's sidste indlæg..

For samtidig ruller der en bannerreklame for SKAT lige nedenunder Smile

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Peder1968
Grin

buffalo
Angel Thailand er vanedandene,det er rigtigt og jeg har nu været der flere gange uden at købe et enste skrald f****............og jeg er sikker på jeg heller aldrig nogen sinde kommer til at købe mig til noget der er nok af som ren hobbyBvdrrr
Stol aldrig på en prut
]

PATINYA
rinpoche skrev:

Ikke særligt relevant for tråden, men du har ikke ubetinget ret.

Min bror var med mig på min første tur til Thailand i 1992. Han kunne ikke drømme om at komme tilbage.
Ligeledes en del af mine andre familiemedlemmer.

Ikke fordi der per se var noget galt med Thailand, de foretrækker blot andre destinationer.
Såen er vi så forskellige Smile

Nej Rin den skulle ogsaa forstaaes i overfoert betydning, for de fleste tror jeg siger en gang Thailand og altid Thailand, od andre sigar nej fandeme nej ALDRIG IGEN, hoerer nu selv til siste kattegori ( gudskelov ) og dem jeg har hoert flest gangeDead

sudsakhon
Jeg har hørt om mange i den sidste kategori.

De gider simpelthen ikke Thailand mere.

Det er såkaldte "almindelige" turister, som ikke har særlig tilknytning til Thailand, men udelukkende besøger landet fordi det er spændende.

En ting, jeg ofte hører er ,at det er meget dyrt i Thailand. Taxier og tuk tuk koster en bondegård, hver gang man skal køre.
Priser er ligeledes blæst højt op for andre ting

Dette segment af turister er jo kender jo ofte ikke, eller ikke rejsevante nok til at være "hårde forhandlere".

Jeg selv og andre rejsevante ser jo samme tendenser uanset hvor man er. Asien Sydamerika, Afrika og specielt i Mellemøsten.

Ja, eller bare her i Europa prøver de jo at trække en rindt i manegen.

Dette segnment af turister vil stille og roligt sive fra Thailand.

Andre, det var vist mest pensionister, var også træt af Thailand af forskellige årsager. Og havde bosat sig på Filippinerne.

Jeg hørte en masse historier om årsagerne til uviljen til Thailand.
Mange kan jeg godt genkende, mange tager jeg ikke så tungt.

Filippinerne er i mit tilfælde, ikke en løsning.
Mange af de ting, der til trods irriterer mig i Thailand, synes jeg at have set i meget større omfang på Filippinerne .

Men hvor siver så de andre turister?
Sikkert alle andre eksotiske destinationer

Anonym Bruger
sudsakhon skrev:
Det er såkaldte "almindelige" turister, som ikke har særlig tilknytning til Thailand, men udelukkende besøger landet fordi det er spændende.

En ting, jeg ofte hører er ,at det er meget dyrt i Thailand. Taxier og tuk tuk koster en bondegård, hver gang man skal køre.
Priser er ligeledes blæst højt op for andre ting

Ok er der ligefremt folk der mener at det er dyrt i Thailand. Det kan da godt undre mig da jeg generet synes alt er så billigt selv hvis man betaler prisen på skiltet. Hvis thailand er dyrt så gad jeg godt se rigtigt billige rejsemål.

Det eneste jeg synes kan være dyrt er tuktuk på turist destinationerne da de tagermeget høje priser i forhold til Bangkok. Men eller er hotel, resturanter og transpor generelt jo under halvdelsen af prisen i europa.

sudsakhon
Uden at vide det, formoder jeg, at de turister som opfatter Thailand som dyrt nok har købt pakkerejser. Og derved ikke kender det faktisk lave prisniveau.

Samme segment har jeg hørt være glade for "all-inclusive" ophold.

Det er nok noget nær det sidste jeg personligt ville vælge. Specielt i Thailand. Da en stor del af min nydelse af enhver destination indebærer at smage det lokale. Og at selv at gå rundt og opleve.

Derfor ville jeg heller ikke kunne indordne mig under en japaner/koreaner/kineser pakketur, der med hele bussen i samme farve tøj gåe i gåsegang efter en guide med et billede på en pind.

For folk, der nyder den slags ture, kan det virke uoverskueligt at skulle være opmærksom på de mange numre, de finder på i taxi osv.

Men nu er tråden da helt kapret.

For trådens emne kan jeg bekræfte, at der skam er thailændere iblandt.
De er ikke vurderede som handlede, dvs. ofre for menneskehandel.
Det er ikke en vurdering politiet foretager. Normalt er CMM (center mod menneskehandel) inde over.

Spring til debat: