Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen herinde, der har nogen ide om, hvad det kommer til at koste i danske kroner, at flyve direkte cph-bkk efter 8. april 2013, de priser jeg får frem på diverse søgemaskiner må værre i thai Baht.
Er der nogen herinde, der har nogen ide om, hvad det kommer til at koste i danske kroner, at flyve direkte cph-bkk efter 8. april 2013, de priser jeg får frem på diverse søgemaskiner må værre i thai Baht.
Nu ved jeg ikke nøjagtigt hvilke datoer du snakker om, ud over det skal være efter 8. apr 2013.
Men med f.eks. MrJet får jeg nogle priser på ca. 7000 kr i maj 2013. (direkte cph-bkk efter)
ok Peder1968 , jeg har set lidt på mrjet, der var faktisk en i maj til 5785 kr. 15 maj til 30 maj så det kan lade sig gøre, selv i sommerferien kunne jeg se priser på ca. 7000 kr.
,
men søger jeg samme rejse på mr.jet med +/- 3 dage hedder den 30.602 dkk, det var det jeg ikke helt forstod, for det svare jo næsten til normalprisen i thai Baht
men over på fx supersaver koster samme afgang, 30.617 dkk
prisen har på diverse søgemaskiner har ligget på lidt over 30.000 kroner i mere end en uge, for udrejse og hjemrejse dage efter 8. april 2013 det var dog en glædelig overraskelse at se de noget billigere billetter hos mrjet.
om mrjet har brændt inde med nogle billetter, eller om de er en storkunde, der kan få dem billigere end de andre, aner jeg ikke, men for mig ser det klart ud som om thai groft udnytter deres nye monopol, til at se hvad folk vil betale. Og de kan jo altid sænke prisen med 50-70 % et par måneder før afgang, hvis flyene ikke bliver fyldt op.