Se indlæg|
Svigermekanikken til Danmark
|
|
| poom |
Lagt på d. 12/10-2012 13:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
så blev det min tur til at konen sagde at Svigermekanikken skal inviteres til Danmark ringede til thai travel og de ville have 11.000 kr for hver billet. er der nogen der ved hvor man kan købe billigere jeg kan godt finde ud af og google og bruge momondo men der er noget med at en billet skal købes i Thailand. hvad gør i andre? jeg kan ikke være den eneste som står for at have svigerne hertil |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 12/10-2012 13:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg har både købt billet i DK og TH. Så det er ikke det store problem. Bare husk at navnet skal være stavet præcist, når du køber på nettet. Kilroy Travel og Air Tiki kan gøre det, hvis de vil. Du kan også købe fra TH. Der ligger jo flere steder i nærheden af kontoret, hvor I skal have lavet visum der sælger.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 12/10-2012 13:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
vi gør det at vi reservere en billet i et rejseburo og det skal være der når i søger visum,jeg prøvede også thaitravel og fik samme pris. Hvis din reservation er udløbet inden de har behandlet jeres ansøgning så må du ud på markedet og finde billeterne og der har vi erfaringer med at thai er billigst på deres hjemmeside,og næsten alle tager omkring de 40000 bath,hvis du ikke vil sende hende over Moskva hahahahaha |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 12/10-2012 13:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Bliver jo noed til at hjaelpe en rigtig mand i krise, nu naar konen sagde at Svigermekanikken skal inviteres til Danmark Du har ikke naevnt datoer, maaske du selv vil soege, hvad VED jeg. Men som den gode mand du er vil du jo gerne glaede din Kone og lade svigermekanikke holder jul og nytaar sammen med jer saa en pris: Outbound Thursday, 12/20/2012 Air France Flight 165 10:50 AM, Dec 20 Bangkok International (BKK) Bangkok, TH 5:10 PM, Dec 20 Charles De Gaulle (CDG) Paris, FR 12h 20m Aircraft type: Jet - Boeing 777-300ER Long LayoverCharles De Gaulle (CDG)2h 40m Air France Flight 1350 7:50 PM, Dec 20 Charles De Gaulle (CDG) Paris, FR 9:40 PM, Dec 20 Copenhagen (CPH) Copenhagen, DK 1h 50m Aircraft type: Jet - Airbus Industrie A318 Return Thursday, 1/03/2013 Air France Flight 1351 6:55 AM, Jan 3 Copenhagen (CPH) Copenhagen, DK 8:55 AM, Jan 3 Charles De Gaulle (CDG) Paris, FR 2h Aircraft type: Jet - Airbus Industrie A318 Long LayoverCharles De Gaulle (CDG)4h 55m Air France Flight 166 1:50 PM, Jan 3 Charles De Gaulle (CDG) Paris, FR 6:35 AM, Jan 4 Bangkok International (BKK) Bangkok, TH 10h 45m Aircraft type: Jet - Boeing 777-300ER Pris pr person : THB16632 ( Airfare ) + THB18948 ( Taxes + fees ) = THB35580 Haaber ikke den skaer i oejene.... Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/10-2012 13:59
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg har købt og betalt Bkk-Cph-Bkk via Momondo sidste år. E-mailede biletten til min papdatter i Thailand. Ingen problemer overhovedet. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 12/10-2012 14:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Ok tak.. Havde bare fårt afvide at hvis billetten var udstedt i dDanmark kunne den blive afvist i Thailand. men tak Taxidriver. det var jo lidt abdre priser. så må de sgu finde sig i at mellemlande. jeg er ikke på direktørløn der gør at jeg bare smider 2*20000 B ekstra ud for at de skal sidde mageligt på en direkte rute måske kan jeg sælge den til konen på at så får de set lidt af Frankrig eller Holland eller hvor den nu mellemlander (Moskva..ha ha ha) |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 12/10-2012 14:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Og jeg som troede at naar man boede i DK med en Thai-hustru var det et must at have mindst direktoer loen.... Tjek : http://www.farecompare.com/results/flights-marketsearch.html?departdate=20121220&cabin=Coach&flexDates=&destination=CPH&c2=2&p=1&altAirports=false&onlyNonStops=false&s=d&departure=BKK&saveMySearch=&t=r&dsh=1&type=flights-market&returndate=20130103 Kan faas billigere hvis du vil vaere bekandt at give dem laengre rejsetid, .... moral...mand eller mus. OBS : At der ikke er betalt for bagage ved alle selskaber. Dog i det ex jeg sendte var det inkl. op til 50 lbs. Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 12/10-2012 16:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Hej selvfølgelig er det fristende at de kommer herop til Jul/nytår så de kan opleve det, men jeg syntes i skal vente til det bliver varmere. Ellers vil i opleve at de hundefryser og ikke vil ud og se noget jeg taler af erfaring.(tænk tilbage til da din egen kone kom til DK) Så mit råd er vent til maj måned hvor naturen er flottest med gule rapsmarker f.eks. som thaierne er dybt imponerede af. Også er det jo absolut lavsæson både for ferie fra og til Thailand, så billetterne er meget billigere. Men div kampagnepriser til den tid er ikke tilgængelige endnu, prøv f.eks. at holde øje med emirates hvor de nuværende kampagnepriser kan bookes indtil 31 oct. http://www.emirat...496#998496 Så når den kampagne udløber kommer der sikkert en ny med udrejse i 2013. Det burde ikke koste mere end ca 4000kr i perioden mellem songkran og sommerferietiden i europa. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/10-2012 21:11
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Når man søger om visum, så skal man vise en flyreservation. Ambassaden er ligeglad med, om den er lavet på Nordpolen. Når visum er godkendt, så skal billetten, eller en ny billet, udstedes (og betales). En billet, og en reservation, kan som udgangspunkt ikke udstedes i det modsatte land, jf. ATTA, men hvis den alligevel kan udstedes i et andet eller tredje land, eller ofte online, hvor man end ikke ved, hvor den udstedes, så er alle ligeglade med, hvor den er udstedt. En billet er en billet. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 15/10-2012 17:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Robert Kronberg skrev: ................................................................................................................... ...........................................En billet, og en reservation, kan som udgangspunkt ikke udstedes i det modsatte land, jf. ATTA, men hvis den alligevel kan udstedes i et andet eller tredje land, eller ofte online, hvor man end ikke ved, hvor den udstedes, så er alle ligeglade med, hvor den er udstedt. ....................................... Hilsen, Robert ATTA = http://www.atta.t... eller http://www.food-i...0/i048.htm eller måske du mener : IATA : International Air Transport Association: http://www.iata.o...fault.aspx ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/10-2012 23:28
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Lung Yao, Jamen, du har da ganske ret. ATTA er er blot en rejsebureauforening i Thailand, mens IATA er den internationalle flyveselskabforening. Jeg fik lige tastet for hurtigt, men da ATTA har været det mest relevante for mig i nogle år, så kom jeg beklageligvis til at skrive ATTA. Ups. Hilsen, Robert Lung Yao skrev:
Robert Kronberg skrev: ................................................................................................................... ...........................................En billet, og en reservation, kan som udgangspunkt ikke udstedes i det modsatte land, jf. ATTA, men hvis den alligevel kan udstedes i et andet eller tredje land, eller ofte online, hvor man end ikke ved, hvor den udstedes, så er alle ligeglade med, hvor den er udstedt. ....................................... Hilsen, Robert ATTA = http://www.atta.t... eller http://www.food-i...0/i048.htm eller måske du mener : IATA : International Air Transport Association: http://www.iata.o...fault.aspx ![]() . Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.