Se indlæg
Tager du en madpakke med i flyet ?
Ja Ja 6%[3 Stemmer]
Kun snacks eller slik Kun snacks eller slik 22%[11 Stemmer]
Nej Nej 73%[37 Stemmer]
Antal stemmer : 51
 Udskriv debat
Har du haft madpakke med i flyet ?
Webmaster
Jeg sad lige og læste en artikel om hvilken holdning nogle forskellige flyselskaber og rejseselskaber har til madpakker om bord på flyet. Jeg har aldrig selv overvejet at tage en madpakke med nogle som helst steder og har aldrig haft madpakker med mig hverken på rejser, arbejdspladser eller i skolen i sin tid.

Og jeg mindes hellere ikke ligefrem at have set nogle hive en madpakke frem under en flyvetur, allerhøjst har jeg set folk sidde og spise slik. Men ok, jeg har selvfølgelig hellere aldrig siddet og holdt øje med andre passager og hvad de spiser.

På grund af artiklen blev jeg lidt nysgerrig om madpakker på flyveturen er normalt og om det bare er mig der aldrig har set det, eller om det er undtagelsen.

Artiklen kan læses på: Må du tage madpakken med på flyet?(Politiken)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Boes
Skal selvfølgelig testes ved næste flyvning med ungerne på AirAsia.....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Peder1968
Webmaster skrev:

Jeg sad lige og læste en artikel om hvilken holdning nogle forskellige flyselskaber og rejseselskaber har til madpakker om bord på flyet. Jeg har aldrig selv overvejet at tage en madpakke med nogle som helst steder og har aldrig haft madpakker med mig hverken på rejser, arbejdspladser eller i skolen i sin tid.

Og jeg mindes hellere ikke ligefrem at have set nogle hive en madpakke frem under en flyvetur, allerhøjst har jeg set folk sidde og spise slik. Men ok, jeg har selvfølgelig hellere aldrig siddet og holdt øje med andre passager og hvad de spiser.

På grund af artiklen blev jeg lidt nysgerrig om madpakker på flyveturen er normalt og om det bare er mig der aldrig har set det, eller om det er undtagelsen.

Artiklen kan læses på: Må du tage madpakken med på flyet?(Politiken)

Jeg kunne (måske) godt finde på at tage madpakke med hvis man som f.eks. hos nogle selskaber skal betale ekstra for flymad...... Men har ikke prøvet det. Men det kommer måske.... Smile
Redigeret af Peder1968 d. 21/09-2012 18:01

Kim Ludvigsen
Hvis du virkelig vil teste, så medbring nogle ostemadder med bid i.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Frank
Vi har fløj med Sterling fra København til Paris. Jeg købte en sandwich på udturen. Det var ikke nogen kulinarisk oplevelse. På hjemturen købte vi et par et par baguette sandwich i Paris, som man ikke får bedre andre steder end i Frankrig. Vi fik ikke nogen kommentarer fra stewardesserne. Det er nogen år siden.

Peder1968
Kim Ludvigsen skrev:

Hvis du virkelig vil teste, så medbring nogle ostemadder med bid i.

Gamle Ole og grøn skimmel eller hvad navnene nu er på rigtigt ildelugtene oste Grin

bitten
Direkte madpakke , nej det har jeg ikke prøvet , men et på hjemmebagte boller med smør og honning til morgenkaffen , ja det har jeg haft med.

Det er lidt svært at spise varm mad om morgenen, så det er i stedet for fly mad , men kaffen vil vi gerne have
Angel

patirak
Jeg køber engang imellem en dobbelt-whopper og tager med, når jeg ved det er en flyvning med dårligt mad. Elsker de misundelige blikke jeg får, når jeg tager den første bid :-)

jh
Troede det var et større problem med sikkerhedskontrollen med at tage noget mad med i håndtasken,måske man skal til det i lufthavne koster det en formue.Og det man får på monkye clas er total uædelig.

birkedhoj
På den lille 8 dages ferie med star tour til kreta, købte vi mad begge veje. Ikke godt, Sadmen vil ikke tage mad med. Har lidt peanuts eller så med.
På Thai er det slet ike nødvendigt for mig.
Ole
Flyver PE med THAI altid

TG950
har ikke madpakke med, men hver gang jeg lander i CPH så skal jeg have mig en ristet hotter med hele svineriet og en coccio bajer, det er lige så sikker som amen i kirken.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

jc
Inden ombordstigning på SAS aftenflyet til Milano, købte jeg en rejecocktail i plasbakke med løs bolle i transithallen. Det nød jeg så under vejs, mens alle andre købte dyre sandwich. Stewardessens kommentar var: "Hold da op, hvor ser det godt ud. Bare vi severede sådan noget".
Boet i Bangkok 1980-1983.

Lung Yao
jc skrev:
Inden ombordstigning på SAS aftenflyet til Milano, købte jeg en rejecocktail i plasbakke med løs bolle i transithallen. Det nød jeg så under vejs, mens alle andre købte dyre sandwich. Stewardessens kommentar var: "Hold da op, hvor ser det godt ud. Bare vi severede sådan noget".

Og næste gang skal du også huske at have din egen vand/sodavand med, hvad enten du flyver til Asien eller USA, for :

SAS dropper de gratis sodavand på flyveturen, ændringer som er trådt i kraft fra 1. oktober
SAS har valgt at stoppe serveringen af gratis ikke-alkoholiske drikke under længere flyveture. Det skal blandt andet frigive mere tid til gæster på business class, lyder det fra flyselskabet
....................................................
.............................................
........................................................................
- Vi mener ikke, at en passager, der har købt billet til vores økonomiklasse på langruterne har krav på kompensation, selv om billetten er købt, før vi fjernede de ekstra gratis drikkevarer. Her er der tale om en mindre ændring, siger Trine Kromann-Mikkelsen til takeoff.dk.

Men de kan stadigt få "fuld bonusmiles". Rolll

http://gonews.dk....flyveturen

.
Redigeret af Lung Yao d. 03/10-2012 20:09
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

natty
Det så ikke helt rigtigt at du skal tage egen vand med, men det er lidt forvirrede meldinger som kommer frem:

* Passasjerene vil få tre enheter med drikke til hvert hovedmåltid på langrutene, det vil si seks enheter totalt.

* Enhetene blir dobbelt så store, 0,33 liter i stedet for 0,15 liter.

* Passasjerene vil også få gratis vannflaske og gratis påfyll av vann. Også kaffe og te er gratis.

* Mellom måltidene skal flyene ha et bedre utvalg av snacks til salgs. Da vil også brus koste penger, 20 kroner for en boks mineralvann.

Dermed stiller han seg totalt uforstående til NTBs versjon av nyhetssaken på nettstedet takeoff.dk om at brus ikke lenger skal være gratis. Også VG Nett publiserte denne saken.

- Her vil man kunne få to flasker rødvin til middagen og en cognac til avec. Eller én liter brus eller øl til hvert måltid. Normalt vil passasjerene bli ganske godt forsynt, sier Johansen.

http://www.vg.no/...d=10046614

Personligt vil jeg hellere have "fuld bonusmiles", end den ekstra gratis sodavand, som jeg alligevel ikke drikker, bare jeg kan få vand.
For mig er det fint med gratis vand og så min forhåbentlig stadig gratis Blody Mary, efterfulgt af 1 gratis flaske vin til maden og den gratis cognac til kaffen ellers er alternativet 2 flasker gratis vin til maden og en cognac til kaffen
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Spring til debat: