Se indlæg
 Udskriv debat
Dansker anholdt i Pattaya
Boes
http://www.pattay...t-suspect/
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

bannok
Sikken en idiot.

maik
bannok skrev:

Sikken en idiot.

Umiddelbart vil jeg give dig ret. Men, men, men...

Der ligger sandsynligvis en historie til grunde, som vi aldrig får at vide.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Peder1968
maik skrev:

bannok skrev:

Sikken en idiot.

Umiddelbart vil jeg give dig ret. Men, men, men...

Der ligger sandsynligvis en historie til grunde, som vi aldrig får at vide.

Ja det lyder da for dumt, hvis det er 100% rigtigt og at der ikke ligger noget dybere... Crying
Og så bliver han hængt ud med navn og det hele.....

natty
Peder1968 skrev:

...Og så bliver han hængt ud med navn og det hele.....

Ja sådan er det i thailandske medier, foto, navn og det hele, selvom man ikke er dømt, nogen gange virker det som om medierne er inviteret med til afhøringerne.
Endnu en grund til ikke at opføre sig tåbeligt i LOS.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

taxidriver990

Absoult kloge ord, utroligt at folk bliver ved med at "dumme" sig
Hvad skete der med forstaaelsen for ordsproget " Forbrydelse betaler sig aldrig"

TG950
taxidriver990 skrev:

Hvad skete der med forstaaelsen for ordsproget " Forbrydelse betaler sig aldrig"

andre ynder at bruge et andet ordsprog
forbrydelse fremmer forstaaelsen

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

taxidriver990
Peder1968 skrev:
Og så bliver han hængt ud med navn og det hele.....

Hvis man googler hans navn kan man se at det ( maaske ) ikke er foerste gang han er i snavs.
Men kan jo ogsaa vaere andre med praecis samme navn inkl mellemnavn
Nogen laere det bare aldrig

Kim Ludvigsen
Det er én stor misforståelse. Han skulle til Kamala, men bremserne virkede ikke, så han havnede i Pattaya. Det manglede da bare, at udlejeren betaler for at få sin fejlbehæftede scooter tilbage. Og betaler for hotelophold osv. undervejs.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Boes
natty skrev:

Peder1968 skrev:

...Og så bliver han hængt ud med navn og det hele.....

Ja sådan er det i thailandske medier, foto, navn og det hele, selvom man ikke er dømt, nogen gange virker det som om medierne er inviteret med til afhøringerne.

De blir både inviteret og betaler til "kaffekassen"
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

patirak
taxidriver990 skrev:

Helt enig! Man skal passe på ikke at "dumme sig" her i Thailand. Når det så er sagt, så skal man dog også hele tiden huske på, at man befinder sig i et land hvor korruption, logik, moral, etik og ærlighed ikke altid passer sammen med vores "danske" forståelse.

"Pisser" man de forkerte folk af her - eller gør man sig på andre måder "upopulær", så kan man hurtigt ende i en situation, hvor man "uskyldigt" står i lort til halsen eller har problemer, som man umuligt ville have kunnet forudsige. I Thailand er det thaierne, penge, netværk og magt der betyder noget. Er man lokal, har penge og kender de rigtige mennesker, så kan man slippe afsted med stort set alt. Er man som Dennis i artiklen dansker og ikke har røven fyldt med penge, så er situationen straks en anden.

Med et åbenlyst og dybt korrupt politi i Thailand, vil jeg altid være den sidste til at "dømme" folk. Dennis kan ligeså godt være totalt uskyldig og hele historien være opdigtet. Måske har Dennis fået sig et par lokale uvenner, som så gået efter ham på denne måde. I Thailand er alt en mulighed og det skal man aldrig glemme. Det værste man kan gøre er at have fuld tillid til dybt korrupte myndigheder.

lung
for mange år siden lejede jeg en mc som efterfølgende blev stjålet, jeg måtte selsagt betale for en ny...jeg var rasende for jeg var overbevist om at udlejeren havde snuppet den fra mig.. der lærte jeg at medbringe sin egen lås når man skulle leje.
jeg var så rasende at jeg overvejede at leje en mc hos ham igen og bare smide den væk når jeg rejste..heldigvis besindede jeg mig og lod være, men hvem ved, muligvis er han blevet taget i røven (som alle andre) og forsøgt at få sine penge igen.

lung

Spring til debat: