Se indlæg|
Dokumentation af at veksle penge
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/09-2012 15:40
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hørte en kammerat i dag der fortalte mig hvis man skal veksle mange penge i kontanter så skal man vise dokumentation, kan det være rigtig? Man kan åbenbart ikke nøjes med et pas, men ellers må man jo bare overføre pengene, og det er vel også det mest sikre så man også fri for at have så mange penge på sig.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 10/09-2012 16:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Skriver du om veksling i Danmark eller Thailand? Hvilken dokumentation er nødvendig, hvis et pas ikke er nok? |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 10/09-2012 16:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
sony skrev: Hørte en kammerat i dag der fortalte mig hvis man skal veksle mange penge i kontanter så skal man vise dokumentation, kan det være rigtig? Man kan åbenbart ikke nøjes med et pas, men ellers må man jo bare overføre pengene, og det er vel også det mest sikre så man også fri for at have så mange penge på sig. Hvor i verden er vi???? Thailand eller Danmark HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/09-2012 16:47
|
SteenJ skrev: sony skrev: Hørte en kammerat i dag der fortalte mig hvis man skal veksle mange penge i kontanter så skal man vise dokumentation, kan det være rigtig? Man kan åbenbart ikke nøjes med et pas, men ellers må man jo bare overføre pengene, og det er vel også det mest sikre så man også fri for at have så mange penge på sig. Hvor i verden er vi???? Thailand eller Danmark Sorry det er selvfølgelig i thailand Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2012 17:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Svar slettet af Lung yao, da det nu viser sig at dreje sig om veksling i Thailand. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 11/09-2012 04:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Hvor stort et beløb taler vi om ? Hvis det er mere end 10.000 $ skal du nok være forberedt på at de vil se dokumentation for at de er blevet deklareret ved ankomsten. Ellers skulle et pas og en adresse være nok ... Medmindre du ser meget skummel ud
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2012 09:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Kineserne i Sukumvit 7/1 eller Jomtien soi 3 har aldrig spurgt efter dokumentation. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/09-2012 09:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
ABEKATTEN skrev: Kineserne i Sukumvit 7/1 eller Jomtien soi 3 har aldrig spurgt efter dokumentation. Det har vi heller aldrig prøvet på Sukhumvit 7/1 hos Vasu. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/09-2012 14:20
|
Fido skrev: Hvor stort et beløb taler vi om ? Hvis det er mere end 10.000 $ skal du nok være forberedt på at de vil se dokumentation for at de er blevet deklareret ved ankomsten. Ellers skulle et pas og en adresse være nok ... Medmindre du ser meget skummel ud ![]() Det var ca 10.000 danske kr. Men nu har jeg besluttet at jeg sender pengene herhjemmefra, så man også fri for at have alle de kontanter på sig. ps Jeg ser ikke skummel ud, men ser skide godt, ja det sagde min mor da
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 11/09-2012 19:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Fido skrev: Er sgu aldrig blevet spurgt uanset størrelsen på beløbet .
Hvor stort et beløb taler vi om ? Hvis det er mere end 10.000 $ skal du nok være forberedt på at de vil se dokumentation for at de er blevet deklareret ved ankomsten. Ellers skulle et pas og en adresse være nok ... Medmindre du ser meget skummel ud ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.