Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt interiør i Thai Airways mellem København og Bangkok
Frank
Er der nogen som ligger inde med et par billeder fra øverste etage med nyt interiør, så man lige kan se hvad man få for pengene, hvis man skulle ramme en afgang hvor omskiftningen er sket?

jc
Du kan se det på
http://www.flybra...
, men desværre kun Economy. Jeg fløj selv Premium Economy i juni på øverste dæk og det er med de såkaldte skal-sæder, hvor man kan lægge sædet flat, selvom det hælder 165 grader. Altså ikke flat 180 grader. De er lidt hårde at sove på, hvis man lægger på siden, men læg dit tæppe dobbelt under sig og tag en trøje på. Så virker det fint.

Desværre er maden blevet ringere på PE. I stedet for satay, får man to konlde monzarealla ruller, som er uspiselige. Forretten er blvet lidt røget laks i tang med lidt rejer og mayonaise. Lidt kedeligt i forhold til tidligere! Vi gjorde den fejl at vælge tournedos med bernaise til hivedret. Stor fejl! Den var nærmest gennemkogt og sejlede i en centimer vand.

På hjemturen valgte vi til gengæld sweet and sour pork Hong Kong style, som var helt fantastisk. Det er nok mere helt end forstand om det man får er godt eller skidt.
Boet i Bangkok 1980-1983.

birkedhoj
Hej jc.
Skal selv til Phuket direkte til januar, og er blevet lovet opgraderet indretning på pe.
Hvem står bag den side du linker til ??

Ole.
Flyver PE med THAI altid

jc
Hej Ole,

Aner der faktisk ikke, men der er mange gode info.

kro90
Domænenavn: flybranchen.dk
DNS: flybranchen.dk
Status: Aktivt
Oprettet: 12. oktober 2009
Registrant:
Bruger-id: K6366-DK
Navn: k-medie
Adresse: Østerbrogade 134,3 th

K-Medie v/Kenneth Karskov Hansen
Firmaet tilhører kategorien Underholdning og kultur
Kim

Lung Yao
Frank skrev:
Er der nogen som ligger inde med et par billeder fra øverste etage med nyt interiør, så man lige kan se hvad man få for pengene, hvis man skulle ramme en afgang hvor omskiftningen er sket?

Sakset fra Flybranchen.dk :
I stedet skulle de danske passagerer endelig få egne skærme og nye sæder ombord på flyene til Thailand, men nu er opgraderings-programmet forsinket, og indtil slutningen af december vil du fortsat kunne få et fly med den gamle indretning af kabinen. Københavner-ruten har den ældste indretning.
Ruten fra Bangkok til København siges at være en af de bedst indtjenende for Thai Airways i hele deres netværk, men hvor de andre destinationer i Europa for længst har fået de nye kabiner, så bruger Thai konsekvent de ældste konfiguration på ruten til og fra København.
På Bangkok ruten kan du altså være heldig at få den nye kabine, men også uheldig at få den gamle retro-kabine.
Passagerer på den direkte rute mellem København og Phuket, som Thai genoptager til efteråret, får overhovedet ikke den opgraderede kabine at se, og således får passagerer på økonomiklassen her ikke egen TV-skærm og underholdning

Lidt mere info om indretning på B747/400

http://www.airrev...et.htm#747

http://www.airrev...ai/IFE.htm

.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Frankie-boy
Frank skrev:

Hej Frank, du kan roligt tage en tur på prem. øko. der er pengene givet godt ud, har lige ( ultimo juli) siddet på "1 sal" i det nye int. du ligger næsten ned ( 170 g.) og med de 28 pladser der er, og de 4-6 staff der er på "1 sal", er tingene i orden, ikke at forglemme at du kan have 10 kg. extra med hvis du ikke allerede er silver+ , og mad/drikke er jo også en tand eller to bedre.
Og dejligt afslappet er det lige som at flyve i privat-jet, så prøv det, jeg syntes det pengene værd.
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

Anonym Bruger
Frank skrev:

Pr 1/6 er alle fly mellem CPH og bangkok med den opgraderes buisness class kabine (som de kalder Premium Economy). Jeg fløj med Thai på PE 31 maj og der var det de gamle sæder og retur igen 10 juni i de nye sæder. Jeg fik ikke taget billeder af kabinen da jeg synes det virker tåbeligt. Desuden havde det været en lang dag hvor jeg allerede havde tilbragt 7 timer i fly og lufthavne efterfulgt af en lang dag rundt i bangkok ordne forskellige ting.

Jeg kan dog bekræfte at sæderne er som på dette link http://www.airrev.../Fleet.htm

Maden synes jeg var ganske god helt klart bedre end på almindelig økonomi men ikke helt det jeg oplevede engang jeg blev opgraderet mellem Taipei og Bangkok men dengang var min første gang på Buisness så var måske lidt mere imponeret.

Vil generelt set anbefale at sidde på 1. sal når man skal på de dyre sæder og så er man også ofte lidt længere væk fra larmen bagude. Dog er der kun 16 pladser nedeunder så lidt færre der kan larme.

jc
TomDK skrev:

Pr 1/6 er alle fly mellem CPH og bangkok med den opgraderes buisness class kabine (som de kalder Premium Economy).

Nej, det er de ikke. THAI er langt bagud med udskiftningen. 6 juli fløj jeg i de gamle sæder BKK-CPH.

patirak
Jeg har haft 2 ture til DK premium economy indenfor de sidste 3 uger. Sæderne er udskiftet og det er langt bedre end tidligere. Synes det er pengene værd, men det synes jeg nu også det var før.

Frankie-boy
Frank skrev:

Hej Igen Frank :-)
En god ide er når du bestiller, at spørge om det er de nye fly int. så du ikke flyver med de gamle, da de er ok, men slet ikke på højde med de nye.
Fløj selv ud sen 3 juli (gamle sæder) og hjem igen 28/7 i de nye.
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

Anonym Bruger
Fløj Premium Economy søndag....

Gamle sæder og interiør Angry

Anonym Bruger
jc skrev:

Nej, det er de ikke. THAI er langt bagud med udskiftningen. 6 juli fløj jeg i de gamle sæder BKK-CPH.

Sørgeligt og høre, jeg fløg som sagt selv med dem 31/5 og 10/6 og var af den overbevisning at de var udskiftet. Jeg ville have været noget skuffet da de jo netop lovede det pr 1/6 og sådan lød det også på ham Thai medrarbejderen jeg snakkede med inden jeg opgraderede.

Men ok det er jo thailand så forsinkelser må naturligvis påregnes.

Frank
Frankie-boy skrev:

Frank skrev:

Hej Igen Frank :-)
En god ide er når du bestiller, at spørge om det er de nye fly int. så du ikke flyver med de gamle, da de er ok, men slet ikke på højde med de nye.
Fløj selv ud sen 3 juli (gamle sæder) og hjem igen 28/7 i de nye.

God idé, men jeg tvivler nu på, at man kan regne med et evt. svar på en afgang 3 måneder ud i fremtiden. Desuden er jeg bundet af nogle datoer og har nu booket rundt om jul og nytår. Så jeg har taget "chancen".

Spring til debat: