Se indlæg|
non o visa uden retur billet
|
|
| handy |
Lagt på d. 03/07-2012 10:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Er der nogen her der er klar over om man kan søge non o visa uden retur billet,tænker bare man kan opholde sig der i 15 md og kender ikke nogle biletter der løber over et år.....har ikke lyst køre på ambasaden en extra gang kan jo godt fremskaffe en rejseplan men hvis det ikke er nødvendigt..... |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 03/07-2012 15:52
|
|
tog mig sammen ok kørte på rådhuspladsen for at være på den sikre side.....så ikke aktuelt mere...MVHHandy...![]() |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 03/07-2012 16:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Du kommer ikke ind i LOS på et NO`o` img med en enkelt billet, men du har jo fundet ud af det kan jeg forståvi ses ![]() måske jeg misfostår??? |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 03/07-2012 19:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
PATINYA skrev: Du kommer ikke ind i LOS på et NO`o` img med en enkelt billet, men du har jo fundet ud af det kan jeg forståvi ses ![]() måske jeg misfostår??? Du kan nu sagtens komme ind på en enkelt billet med et Non O eller multi entry. De visaer kræver ikke retur billet. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 04/07-2012 08:04
|
|
Saendaeng skrev: PATINYA skrev: Du kommer ikke ind i LOS på et NO`o` img med en enkelt billet, men du har jo fundet ud af det kan jeg forståvi ses ![]() måske jeg misfostår??? Du kan nu sagtens komme ind på en enkelt billet med et Non O eller multi entry. De visaer kræver ikke retur billet. har du prøvet det???...............hvis ja? så okay, mig har de afvist før, på et (non o img / multi E) men det er efterhånden længe siden jeg var i DK, ja men okay de ændre jo reglerne hele tiden. ![]() |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 04/07-2012 10:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Ja jeg er da også kommet ind på enkelt billet 2gange. Sidst for 3 år siden.
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 04/07-2012 10:14
|
|
Jeg har også rejst ind mange gange på enkelt billet....har også på et tidspunkt fået oplyst at det var i cph man kunne få problemer ved check ind så en af gangene købte jeg en bilet videre en billig en med air asia og ville fremvise denne ved check ind den ville hun ikke se......men dette spørgsmål gik mere på om man kan ansøge non o multi uden at man har retur billet forsøgte at ringe flere gange eller mange gange til amba i Hellerup men de hade for travlt til at tage telefonen......men nu har jeg en rejseplan på en retur billet for ikke at få en bonus tur til Hellerup...god dag til alle blå himmel har været hårdt savnet.... |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 04/07-2012 10:18
|
|
helt okay, jeg skrev jo bare min erfaring,![]() men emnet er jo faktisk afdiskoteret, da Handy, har fundet sin løsning. forsat go dag til alle både i TH og DK ![]() |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 04/07-2012 10:25
|
|
Ring til Ib thomsen i Hvide sande, Handy, han har aldrig travt, cha char du ved nok. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 04/07-2012 11:03
|
|
Ja men de har ikke helt samme fremgangsmåde......folk på pension under 50 kan få non o i hvide sande men ikke på amba.....så det minder allerede om Thailand....smiler.....![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 04/07-2012 12:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
da v rejste herud for ,at blive her i nogle år var det meget billigre og købe retur billetter end det var at købe enkelte..........![]() |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 04/07-2012 12:25
|
|
chaingmai skrev: da v rejste herud for ,at blive her i nogle år var det meget billigre og købe retur billetter end det var at købe enkelte.......... ![]() det er det stadig!!!!!!!!!! |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 04/07-2012 12:36
|
|
handy skrev: Ja men de har ikke helt samme fremgangsmåde......folk på pension under 50 kan få non o i hvide sande men ikke på amba.....så det minder allerede om Thailand....smiler..... ![]() måske jeg bruger ikke selv amba......... jeg har hørt lidt om det, men husk nu at faranger over 50 år og bor i TH kan få RETIAMENT VISA, men hvis du er bosat i TH under 50 år, kan du søge et RESIDENT VISA, men skal aligevel ud af landet hver 90 dag eks, Cambodia. ![]() Men forny det på imgration eks. Pattaya eller RDA Bangkok, hvert år, du behøver ikke tage til DK for at forny det |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 04/07-2012 14:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
PATINYA skrev: handy skrev: Ja men de har ikke helt samme fremgangsmåde......folk på pension under 50 kan få non o i hvide sande men ikke på amba.....så det minder allerede om Thailand....smiler..... ![]() måske jeg bruger ikke selv amba......... jeg har hørt lidt om det, men husk nu at faranger over 50 år og bor i TH kan få RETIAMENT VISA, men hvis du er bosat i TH under 50 år, kan du søge et RESIDENT VISA, men skal aligevel ud af landet hver 90 dag eks, Cambodia. ![]() Men forny det på imgration eks. Pattaya eller RDA Bangkok, hvert år, du behøver ikke tage til DK for at forny det Har du mere info om det nævnte RESIDENT VISA? |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 04/07-2012 16:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
THansen skrev: PATINYA skrev: handy skrev: Ja men de har ikke helt samme fremgangsmåde......folk på pension under 50 kan få non o i hvide sande men ikke på amba.....så det minder allerede om Thailand....smiler..... ![]() måske jeg bruger ikke selv amba......... jeg har hørt lidt om det, men husk nu at faranger over 50 år og bor i TH kan få RETIAMENT VISA, men hvis du er bosat i TH under 50 år, kan du søge et RESIDENT VISA, men skal aligevel ud af landet hver 90 dag eks, Cambodia. ![]() Men forny det på imgration eks. Pattaya eller RDA Bangkok, hvert år, du behøver ikke tage til DK for at forny det Har du mere info om det nævnte RESIDENT VISA? Jeg gætter på, at du mener denne her: Applying for a resident's visa in Thailand Betingelserne kan læses her: Criterion and conditions of foreign nationals’ residential permit consideration og det kræves bla. at ansøgeren kan tale og forstå thai. The applicant must be able to understand and speak Thai language |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 05/07-2012 05:57
|
|
JA! men kravet om at kunne forstå og tale Thai, ser de sgu ikke meget på, jeg er aldrig blevet spugt, eller fået yderligere at vide om dette krav. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 05/07-2012 06:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
PATINYA skrev: JA! men kravet om at kunne forstå og tale Thai, ser de sgu ikke meget på, jeg er aldrig blevet spugt, eller fået yderligere at vide om dette krav. Har du Resident visa `? Michael B Kristensen
|
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 05/07-2012 08:25
|
|
Ikke pt. men har haft JA!, og fik vejledningen fra ib thomsen, og AMBA i hellerup, og som sagt så gjort, jeg tog på konsulatet i Jomtien med min årsopgørelse fra DK for det forløbende år, fik det ovdersat til Thai, en lejekontrakt i TH, og derefter på imigration, 1900 bht fatigere og ca. to uger ældre kunne jeg hente mit RESIDENT VISA. thats it |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Du kommer ikke ind i LOS på et NO`o` img med en enkelt billet, men du har jo fundet ud af det kan jeg forstå