Se indlæg|
Links/tips/tlfnumre til biludlejning
|
|
| Jin Jok |
Lagt på d. 05/06-2012 20:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Hej, vi tager afsted igen fra 3 nov. til 1.dec 2012. Denne gang vil vi gerne leje en bil for hele perioden. Pickup og aflevering i BKK intl. Er der nogen der kan anbefale en god og billig udlejer. Bilen skal være med aircon, gerne automatgear og lille :-) Turen går til Si Sa Ket og sikkert også med en afstikker til Chang Mai området en uges tid. På Google kan vi finde priser på ca. 3500.- hvilket er fair nok, men hvis du har nogen anbefalinger så høre vi gerne :-) Mvh Jin Jok |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/06-2012 20:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Alle biler i Thailand er med Air Con. Vi har altid blot lejet biler henad vejen. Men John har anbefalet dette firma: http://www.thaire... Også i forbindelse med skader. Det er godt nok for mig, vi går efter dette firma næste gang. mvh rinpoche |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 05/06-2012 21:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Jeg lejede sidste gang hos thairentacar, igennem ebiludlejning.dk, gav 4000 for 1 måned for en toyota vios e.l. Vi fik en stor toyota 7 pers. Istedet, Jeg kom til at bakke ind i en beton lygtepæl 2 dage inden vi skulle hjem, og de snuppede self selvrisikoen på 4200 baht som aftalt, så ingen problemer der. |
|
|
|
| Jin Jok |
Lagt på d. 05/06-2012 21:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Tak, jeg har tjekket priser, og det ser rigtigt fornuftigt ud. Og ja Rin, selvfølgelig er alle biler med aircon Det er for længe siden vi har været afsted sidst.Kan jeg gå ud fra de oplyste priser indeholder forsikring ? eller skal den tegnes ved siden af ? Indtil nu har jeg afholdt mig fra selv at køre i TH, men efter at have overlevet mange tur i Van busser med dårlige nerver til følge, vil jeg selv prøve denne gang ![]() Siden er bookmarket ![]() Jin Jok |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 05/06-2012 21:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
Jin Jok skrev: Tak, jeg har tjekket priser, og det ser rigtigt fornuftigt ud. Og ja Rin, selvfølgelig er alle biler med aircon Det er for længe siden vi har været afsted sidst.Kan jeg gå ud fra de oplyste priser indeholder forsikring ? eller skal den tegnes ved siden af ? Indtil nu har jeg afholdt mig fra selv at køre i TH, men efter at have overlevet mange tur i Van busser med dårlige nerver til følge, vil jeg selv prøve denne gang ![]() Siden er bookmarket ![]() Jin Jok Det blir da noget af en køretur ville nok selv overveje at flyve til Ubon Ratchathani og så leje bilen der. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 13/06-2012 17:20
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
rinpoche skrev: Alle biler i Thailand er med Air Con. Vi har altid blot lejet biler henad vejen. Men John har anbefalet dette firma: http://www.thaire... Også i forbindelse med skader. Det er godt nok for mig, vi går efter dette firma næste gang. mvh rinpoche Det er rigtigt at jeg har anbefalet ovenstående firma, og det gør jeg stadig. Men idag bruger jeg denne side, som forøvrigt også formidler biler hos ThaiRentACar: http://www.fastca... super behandling, man betaler et mindre depositum via PayPal når man booker. Og det er muligt at få udleveret bilen et sted og afleverer den tilbage et andet. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 11/09-2012 17:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Anbefales: [url]www.easy-car-rent.com[/url] |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 11/09-2012 17:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
HUSK: I Thailand er rygning forbudt i alle biler (p.g.af aircon.) |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 11/09-2012 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Jeg lejer flere gange om året både på phuket og i khon kaen- NYE biler og ryger hvis jeg har lyst, har aldrig fået af vide jeg ikke må - jeg lejer med fuld forsikring exceed max 5000 bath , i selv risoko ved skade tyveri og brand - pris mellem 1300-3000 bath alt efter model . pr døgn .
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 11/09-2012 20:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
fckguld skrev: Jeg lejer flere gange om året både på phuket og i khon kaen- NYE biler og ryger hvis jeg har lyst, har aldrig fået af vide jeg ikke må - jeg lejer med fuld forsikring exceed max 5000 bath , i selv risoko ved skade tyveri og brand - pris mellem 1300-3000 bath alt efter model . pr døgn . Det med den nye rygelov har været oppe at vende: http://www.dansk-...d_id=13935 Prøv at læse svar #4 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det er for længe siden vi har været afsted sidst.