Se indlæg|
Visa i Chon Chom
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 26/05-2012 11:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
En god nyhed for os på visa her i Surin og Buriram området. I dag var jeg igen til 90 dages rapportering ved grænseovergangen i Chon Chom, og jeg kom til at sidde og sludre med den flinke mand som havde rigtig god tid i dag, og som meddelte at fra i næste måned var det igen muligt at lave visa på Immigration Office deroppe for alle os fra Surin og Buriram området så vi er fri for at skulle køre til Korat. Det betyder at jeg kun har små 70 km at køre her fra Surin mod de ca. 200 til Korat. God weekend til jer alle. |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 26/05-2012 11:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
er det mon hele thailand. glæder mig til at høre mere om dette ![]() |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 26/05-2012 12:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
bentmj skrev: En god nyhed for os på visa her i Surin og Buriram området. I dag var jeg igen til 90 dages rapportering ved grænseovergangen i Chon Chom, og jeg kom til at sidde og sludre med den flinke mand som havde rigtig god tid i dag, og som meddelte at fra i næste måned var det igen muligt at lave visa på Immigration Office deroppe for alle os fra Surin og Buriram området så vi er fri for at skulle køre til Korat. Det betyder at jeg kun har små 70 km at køre her fra Surin mod de ca. 200 til Korat. God weekend til jer alle. Gælder et også for ugifte? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.