Se indlæg|
Ikke alle thailady er søde
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 13/12-2005 21:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
German, 25, stabbed to death PATONG: (PHUKET GAZETTE): A 25-year-old German man died early on Sunday morning of stab wounds received in a furious argument with his Thai girlfriend in their rented room on Nanai Rd. Pol Lt Col Chawalit Niamwadee, of Kathu Police Station, told the Gazette, “I received a call from Patong Hospital at 4 am that a man had been brought into the emergency room, where he had died of his wounds.” The dead man was identified as Anders Ochner. “He had been stabbed once in his right side and once in his upper chest, and he had three knife wounds to his right hand,” said Col Chawalit. “At the scene of the stabbing, I found Uthairat Poonchan, 21, from Nakhon Sawan, still holding a knife. There was blood on the floor. “She told me that she and Mr Ochners frequently had arguments about the victim’s relationships with other women. She had used the knife to protect herself, she said, because he had hit and hurt her before. She herself had cuts to her fingers and her right arm.” Uthairat, he said, had been arrested on a charge of manslaughter. The investigation continues. Mr Ochner’s body is currently at Thalang Hospital awaiting collection by his relatives. --Phuket Gazette 2005-12-14 |
|
|
|
| high-tower |
Lagt på d. 13/12-2005 21:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 214 |
Tja, det lyder som en af de sager politiet kan arkivere under "selvmord" ![]() |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 14/12-2005 09:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ja, han nåede ikke at lukke balkongdøren indefra, ta kniven i hånden og så springe ud. ak-ak den kærlighed. |
|
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 14/12-2005 09:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Så kan de lære det de utro mænd , nogle kvinder har et godt temprement
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2005 10:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[url] high-tower skrev: [/url]Tja, det lyder som en af de sager politiet kan arkivere under "selvmord" ![]() Sjovt det var også det første jeg tænkte jeg ville skrive, men så du havde gjort det så skal jeg nok lade være også ![]() |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 16/12-2005 16:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Ikke alle faranger er soede...![]() Jeg har set det foer og jeg vil kun tilfoeje: "Du skal ikke lege med en thai piges kaerlighed naar du er flyttet sammen med hende" Og Ja det er selvmord hvis det er som politiet skriver. Hun har ogsaa sin stolthed og graenser og dem skal man ikke overskride. Taenk paa det ![]() |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 16/12-2005 16:35
|
Jeg troede at thai mænd har tradition for utroskab, så de burde ikke være så overraskede. |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 16/12-2005 16:50
|
nicefarang skrev: Jeg troede at thai mænd har tradition for utroskab, så de burde ikke være så overraskede. ?????????? Jo thai maend har ogsaa respekt for mange thai piger![]() Mange har vaeret i kamp med deres pige og maaske sluppet heldigt fra det med et mistet oeje eller det der er vaerrer ![]() Men saa vidt jeg kan laese var det en tysker som behandlede hende skidt (som en hund) Er jeg forkert paa den?![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Mads_T |
Lagt på d. 16/12-2005 17:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Alle indlæggene i denne tråd bygger på et referat fra Phuket Gazette. En mand på 25 år er død af knivstik, og hans 21 årige kæreste er nu fængslet og sigtet for manddrab. Iflg. artiklen er der kun den 21 åriges udsagn om, hvad der er sket. Og ud fra dette spinkle grundlag bedømmer i manden og synes tilsyneladende, at det er sjovt, at en mand er blevet dræbt, (han var jo selv ude om det, ikk ) Selv om jeg ikke kendte vedkommende, så synes jeg sgu, det er nogle syge holdninger, i lægger for dagen her i denne tråd. ![]() Man kan spøge med mange ting, men der skal da også være en grænse. Mads |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 16/12-2005 18:05
|
Har du ikke hørt om ironi og galgenhumor ? Jeg undrer mig om thailadier kan blive så jaloux at de begår drab. Danske kvinder skrider bare fra manden. |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 18/12-2005 15:08
|
Mads_T skrev: Alle indlæggene i denne tråd bygger på et referat fra Phuket Gazette. En mand på 25 år er død af knivstik, og hans 21 årige kæreste er nu fængslet og sigtet for manddrab. Iflg. artiklen er der kun den 21 åriges udsagn om, hvad der er sket. Og ud fra dette spinkle grundlag bedømmer i manden og synes tilsyneladende, at det er sjovt, at en mand er blevet dræbt, (han var jo selv ude om det, ikk )Selv om jeg ikke kendte vedkommende, så synes jeg sgu, det er nogle syge holdninger, i lægger for dagen her i denne tråd. Man kan spøge med mange ting, men der skal da også være en grænse. Mads Hej Mads ![]() Jeg tror at alle i denne traad synes at det er et meget tragisk tilfaelde og at foraeldrene til den unge mand har vores sympati Men laes om den unge mands opfoerelse... og taenk paa den unge pige som efter et skaenderi nu er tiltalt for drab Jeg tror at hun er chokeret over det der er skete og staar nu til mange aars faengsel![]() Vi ved ikke hvad der er sket ![]() Men overskriften kunne jeg ikke lide hvorfor jeg kom med den modsatte paastand ![]() Behandl jeres thailandske piger med respect eller det kan ske igen
Redigeret af MisterM d. 18/12-2005 16:24 |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 18/12-2005 15:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
mister m du mener altså også at forde en thai kvinde siger av så for hun tæsk det er lige som dem der tror at forde man er thai arbejder man i seks industrien |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 18/12-2005 16:23
|
rolan skrev: mister m du mener altså også at forde en thai kvinde siger av så for hun tæsk det er lige som dem der tror at forde man er thai arbejder man i seks industrien Roland du er for dum.... ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 18/12-2005 17:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
tak for komplimanget![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, nogle kvinder har et godt temprement

Er jeg forkert paa den?