Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
EMIRATES Airbus 380
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/05-2012 17:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Så er der vores tur til at "afprøve" ruten via Dubai. Billetterne (5 stk) er nu købt og da Thai Airways er fuld booket i slutningen af juni samt at priserne får et "hak opad", så faldt valget på Emirates. CPH - DXB = 6.20t (14.55 - 23.15= lokal tid +2) ca. 3.20 i Dubais lufthavn . DXB - BKK = 6.20t (03.05 - 12.25 =BKK tid +3) Jeg har prøvet at flyve med næsten alverdens flyvemaskiner (fra DC3 - Caravelle til dagens moderne "jetjagere" , - Concorden) i tidens løb og nu ønsker også at afprøve A380en. Derfor har jeg lige et spørgsmål vedr. seating til dem der har prøvet turen DXB - BKK -DXB : hvilke rækker skal man vælge : Upper deck : http://www.emirat...933a81d9d4 . Redigeret af Lung Yao d. 08/05-2012 17:50 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/05-2012 17:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hvad måtte i slippe pr. person ?
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 08/05-2012 18:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
række 52, uden tvivl så undgår i at få det lille tv i hovedet, når ham/hende foran slår ryglænet tilbage Redigeret af tingtong d. 08/05-2012 18:16 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/05-2012 18:20
|
|
Webmaster skrev: Hvad måtte i slippe pr. person ? 7 K. . Thai skulle have 8.5 K i samme periode, dog lidt billigere hvis det var 21 dages billet, meeeeen de er udsolgt for længe siden. Pudsigt nok har Emirates også noget "billigt tilbud" i perioden , ca. omkring 5t , meeeeeen , flyveturen er på 26 til 30 t. Ligeledes som Finnair : CPH - HEL - HKG - BKK og retur BKK - HKG -HEL - CPH. Nej Tak, ![]() . Redigeret af Lung Yao d. 08/05-2012 18:26 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/05-2012 18:29
|
|
tingtong skrev: række 52, uden tvivl så undgår i at få det lille tv i hovedet, når ham/hende foran slår ryglænet tilbage Lyder som et godt forslag, med + , "ekstra benplads". Tak. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 09/05-2012 13:36
|
|
Jeg glemte i forbi farten lige et Godt salgsargument til fordel for Emirates : Tilladt bagage vægt på Økonomi class : 30 kg . ![]() " Nøj" hvor der skal slæbes til og fra LOS. Er der virkeligt ikke flere som kunne give en feedback fra flyvningen og især seating ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| kim07 |
Lagt på d. 09/05-2012 13:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
http://www.seatgu...A380_B.php |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 09/05-2012 17:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Lung Yao skrev: Jeg glemte i forbi farten lige et Godt salgsargument til fordel for Emirates : Tilladt bagage vægt på Økonomi class : 30 kg . ![]() " Nøj" hvor der skal slæbes til og fra LOS. Er der virkeligt ikke flere som kunne give en feedback fra flyvningen og især seating ? . Ja vi flyver med dem for 4 gang til sommer, og beklager jeg kan ikke hjælpe med seating da den ene gang vi har fløjet med A380 var det på business. Men så langt foran vingen som muligt, der er så dejligt stille når man sidder foran motorerne. Vi sidder på række 43 næste gang, og vi sidder aldrig på de rækker foran væggen da jeg hader de sæder med faste armlæn og bord i armlænet. Tror iøvrigt ikke du kan reservere række 52 da de rækker med bassinet seats ikke kan vælges når man kun har voksen billetter. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/05-2012 20:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
En god ide er at tjekke sites som seat guru http://www.seatgu...s_A380.php De har ofte oplysninger om gode og dårlige sæder. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 09/05-2012 21:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Fløj samme rute i januar, og det er sgu et lækkert fly. Meget mere støjsvagt end andre fly jeg har fløjet med. God tur:-) Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/05-2012 12:35
|
|
jens skrev: ......................................................................................... Ja vi flyver med dem for 4 gang til sommer, og beklager jeg kan ikke hjælpe med seating da den ene gang vi har fløjet med A380 var det på business. Men så langt foran vingen som muligt, der er så dejligt stille når man sidder foran motorerne. Vi sidder på række 43 næste gang, og vi sidder aldrig på de rækker foran væggen da jeg hader de sæder med faste armlæn og bord i armlænet. Tror iøvrigt ikke du kan reservere række 52 da de rækker med bassinet seats ikke kan vælges når man kun har voksen billetter. Jimmikoldenborg skrev: Fløj samme rute i januar, og det er sgu et lækkert fly. Meget mere støjsvagt end andre fly jeg har fløjet med. God tur:-) Tak for jeres svar. Jens du havde ret , jeg fik at vide at række 52 er reserveret(booket). Har også tænkt over række 43 men som der bliver skrevet : - Fordel : sædder med ekstra benplads. - Ulempe : Kedeligt nærhed til toiletterne. Har sendt en forespørgsel om rækker 80/81 H-J/H-J-K (vi er jo fem personer). Og som Jimmi skriver er A380en et meget støjsvagt flyv og turen foregår om de meste af natten. Jeg skal nok til den tid komme tilbage med mine erfaringer og bedømmelser og helst med billeder, hvis det kan lade sig gøre. Tak for det, Gutter. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/05-2012 14:06
|
|
Til sammenligning så har Svogeren i dag lige bestilte rejse i begyndelsen af Juli med ETIHAD Airways : 6,3 K for voksne og 4,7 K for børn(-11år). God pris i høj sæson , Meeeen flyvetid : 18.15 t med landing først i Berlin og derefter i Abu Dhabi. - CPH : 18.50 til Berlin med Air Berlin : 19.50 - Berlin : 21.50 til Abu Dhabi med Air Berlin: 06.00 - Abu Dhabi: 08.40 til Bangkok : 18.05 = ialt 18.15t (hvis alt går som planlagt) Hjemrejse : 22,05t via Dusseldorf. Men billigt er det ![]() Jeg nænner ikke vise ham denne her Youtube video: kontra denne her : ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 10/05-2012 16:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Lung hvorfor gå du ikke bare ind på Emirates hjemmeside og reserverer sæder i booking manageren, det kan du også selvom du har købt billetten andet steds. Det kræver bare booking koden og efternavn. https://fly4.emir...Login.aspx Det er jo ikke Thai så de er lidt mere moderne, så man kan en del i booking manageren. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 11/05-2012 07:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Lung Yao skrev: Jeg glemte i forbi farten lige et Godt salgsargument til fordel for Emirates : Tilladt bagage vægt på Økonomi class : 30 kg . ![]() " Nøj" hvor der skal slæbes til og fra LOS. Er der virkeligt ikke flere som kunne give en feedback fra flyvningen og især seating ? . Hej Lung. Fløj hjemover igår sad på 52 H. Ok plads. Men som skrevet 'bassinet' plads så man kan risikerer småbørn, men i er jo 5 så kan få hele rækken. Dem jeg sad ved siden af havde fået af vide i Hong kong, at de kunne risikerer at blive flyttet hvis 'child seating' was needed. Men iøvrigt ikke ret mange småbørn med den natflyver de gange jeg har fløjet med dem. De første gange jeg fløj med dem sad jeg på 81 A + 80 B = super. med det sidst års tid har jeg ikke kunnet booke dem online ( måske pga. krav til passager ved nødsæder) Så det er blevet mesttil række 52 siden da. Og hold da op vingerene flapper/er flexible især under takeoff. Fra 52 a +K. har man et godt wiev ud langs vingerne. Række 41/43 Afhængig af hvilken udgave er også ok. blev ikke generet af 'proximity to lavatory' Men sad også ved vidue. God Tur en Bonusinfo til Rygere : der en nu åbnet 2 Kæmpe rygeum vel ca. 2-300 m2. i nærheden af gate 120 + gate 108, disse hedder 'Winston' gad vide hvorfor og hvem som er sponsor :-) Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/05-2012 11:02
|
|
jens skrev: Lung hvorfor gå du ikke bare ind på Emirates hjemmeside og reserverer sæder i booking manageren, det kan du også selvom du har købt billetten andet steds. Det kræver bare booking koden og efternavn. https://fly4.emir...Login.aspx Det er jo ikke Thai så de er lidt mere moderne, så man kan en del i booking manageren. Tak, for infoen , det ville jeg prøve så. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/05-2012 11:14
|
|
laodenmark skrev: Måske dem her ............................................................................... Hej Lung. Fløj hjemover igår sad på 52 H. Ok plads. Men som skrevet 'bassinet' plads så man kan risikerer småbørn, men i er jo 5 så kan få hele rækken. Dem jeg sad ved siden af havde fået af vide i Hong kong, at de kunne risikerer at blive flyttet hvis 'child seating' was needed. Men iøvrigt ikke ret mange småbørn med den natflyver de gange jeg har fløjet med dem. De første gange jeg fløj med dem sad jeg på 81 A + 80 B = super. med det sidst års tid har jeg ikke kunnet booke dem online ( måske pga. krav til passager ved nødsæder) Så det er blevet mesttil række 52 siden da. Og hold da op vingerene flapper/er flexible især under takeoff. Fra 52 a +K. har man et godt wiev ud langs vingerne. Række 41/43 Afhængig af hvilken udgave er også ok. blev ikke generet af 'proximity to lavatory' Men sad også ved vidue. God Tur Jeg prøver så med 80/81 , da vi flyver mest om natten .en Bonusinfo til Rygere : der en nu åbnet 2 Kæmpe rygeum vel ca. 2-300 m2. i nærheden af gate 120 + gate 108, disse hedder 'Winston' gad vide hvorfor og hvem som er sponsor :-) : [img]http://www.getdiscountcigarettes.com/images/winston_full.jpg[/img] is not a valid Image. Bemærk til "American flavor" (made in Russia ). Men jeg er mere tilbøjelig til at tro at Hovedsponsoren er : " MAL BORROW " ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/05-2012 10:15
|
|
Så lykkedes det at få tildelt pladserne på række 52/53 = DXB-BKK og 4 + 1 på række 54 fra BKK-DXB. Vi glæder os til turen, især da vi fik een til feedback fra en Thai ven der havde for nyligt prøvet turen USA - TH. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 14/05-2012 11:52
|
|
Laodenmark, Jimmi og Jens, Hvornår/hvordan ville man kunne få tid til at se alle disse film ![]() http://www.emirat...1be3e8e541 Kan man mon få resten i en "Doggybag" til at tage med hjem. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 14/05-2012 12:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Lung Yao skrev: Laodenmark, Jimmi og Jens, Hvornår/hvordan ville man kunne få tid til at se alle disse film ![]() http://www.emirat...1be3e8e541 Kan man mon få resten i en "Doggybag" til at tage med hjem. ![]() . Det kan godt være der er mange film. Men allerværst under Quest i intertaintmentsystemet, har de fjernet 'Topgear' udsendelserne øv øv Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 14/05-2012 19:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Lung Yao skrev:
Laodenmark, Jimmi og Jens, Hvornår/hvordan ville man kunne få tid til at se alle disse film ![]() http://www.emirat...1be3e8e541 Kan man mon få resten i en "Doggybag" til at tage med hjem. ![]() Der var heldigvis topgear da jeg fløj:-)) så det var vist mere eller mindre det jeg så. Når man har 3 unger og en flyvehysterisk kone med, så er det begrænset hvor meget man får set:-) . Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, flyveturen er på 26 til 30 t.