Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Ægteskab
viper
Hej allesammen.
Jeg er en ung mand på 29 år, som er vild med Thailand og thaipiger.
Jeg har haft en thai kæreste her i danmark og sidste vínter var jeg 3 uger i Thailand.
Jeg har nu et spørgsmål til alle jer.
Hvordan finder jeg en thaipige i Thailand som jeg kan leve med her i Danmark?? Har I nogle gode råd??
På forhånd tak
Viper.

Der er vel kun et godt råd, det er at tage til thailand. Det er nok det bedste sted at finde dem.

Davser
ja tag til thailand eller find et kontakt bureau,eller snak med en her i dk som er gift
deres koner har altid et par veninder som gerne vil ha en dansk mand
og komme herop
kontaktbamsenGrin

surin
der er helt sikkert flere af os herinde der kan arrancere et møde i thailand hvis du har interessen min kone har flere venniner så læg en mail adresse

Davser Viper
Ja jeg kan da også rejse derud med dig hvis du gir billetten Grin så finder jeg en sød pige til dig
min kone kender også flere søde thaipiger som vil elske dig hvis du ellers er en sød og god mand Grin

Forbindelsesbamsen

dkjohnt
tag imod de tilbud du får...eller tag selv til Thailand.

Tager du til større bar "distrikter" er der tilbud på alle hylder.
Besøger du venners anbefalinger så må du selv gøre op om det måske kan blive den rigtige.
Husk i begge tilfælde ikke at love pigen guld og grønne skove, sig ikke du er millioær hvis du ikke er det osv.......for du får det i hovedet igen senere.
Om bar piger eller land piger er bedst må du selv bedømme. Jeg mener dog selv at mange landpiger næsten ingen engelsk kan og er "styret" meget af deres forældre. Mange gange er det ikke pigen, mens hendes forældre der "ser dig an". Bar piger - er mere frie--til dels for meget, er bedre til engelsk - men har osse lært lidt flere tricks!!!. En barpige kan forelske sig hovedløst i dig, men sagtens have 2-3 andre mænd ventende på samme tid. Så det kan være svært.Sad
Men een ting er sikkert - de er sgu smukke allesammen.Smile

viper
Tak for jeres indlæg allesammen.
Ja det lyder jo som om man bliver nød til at satse dernede.
Det bliver jo ikke ligefrem så nemt som at date en pige herhjemme.
Men jeg regner med at rejse til Thailand i Jan/feb, for de danske piger kan altså ikke hamle op med thaipigernes skønhed.
Så er spørgsmålet bare om det kan lade sig gøre at få nogle kontakter??
Har lagt min mail ud.
VH viper

hej vipper

Der bliver overhovedet ingen problemmer med at finde en til dig, men tænk nu med det øverste hovede

dkjohnt
Husk nu 24 års reglen....
Og det er slet ikke problemet at finde en pige. Problemet er om det er den rigtige...det ved du først senere.
Og selvom de er smukke - så kan de være så djævlske og køre dig helt ude i tovene mentalt. Husk du kan risikere og forvente misforståelser, sure miner hvis du ikke gør som hun siger, flere dage hvor hun ikke snakker til dig fordi hun føler sig stødt over du ikke har lagt din tandbørste på plads, true med at forlade dig hvis du ikke bygger det hus hendes forældre forlanger, og helst lidt større end nabo farangens hus.....og 1000 andre ting.
Det ovenstående er ment som en spøg - men mange kender vist til problemer som disse, eller hva?????

savser
Johndk

JA men det er kun hvis farangen viser sig som en kylling og ikke en mand
og de fleste faranger er så forelsket at de ikke viser sig som en mandf,og bliver bare til grin,og dem som bare render i røven på deres koner og lader dem styre sig burde lade sig skille,de får aldrig noget godt ægteskab

bamsemandenGrin

dkjohnt
Ja - men det er da rigtig at mange føjer sig helt utroligt meget for ikke at miste sin kone.
Osse selv om man har børn sammen er visse thai piger klar til at flytte tilbage hvis man ikke føjer dem. Alt det gode man har gjort gennem flere år er fuldstændig glemt. Det er heldigvis godt at ikke alle piger er sådan.Smile

surin
hvis konen truer med at flytte hvis ikke man gør hvad hun forlanger og man gøre det for hun ikke skal flytte så er man sku da et fjols så er hun da bare en luder der kun er sammen med manden for hvad hun kan hive ud af ham og ikke forde hun elsker ham og hvad er hun så værd nej smid hende ud og find en anden

viper
Det lyder godt nok som om de er nogle værre nogle de thaipiger, de kan finde på hvad som helst eller hvad??
Den thaipige jeg kom sammen med her i DK, hun kunne godt nok også finde på at true med hvad som helst, men jeg troede det skyldes den svære opvækst hun har haft i Danmark.
Det kan vel lade sig gøre at finde en fornuftig thaipige??

Davser Viper
Ja selvfølgelig kan det lade sig gøre at finde en ordentlig thaipige,
Det er der mange som har,men der bliver snakket mere og højere om de dårlige,hvilket er naturligt nok.
Fordi Man bliver hårdt ramt hvis man virkelig elsker pigen og man så finder ud af hun kun er gift med en på grund af penge,eller at hun spillerkort og taber en masse penge som manden så skal betale for at beholde hende.

Så viper smut til thailand og find dig en sød thaipige, og husk nu 2 billetter så smutter jeg med dig og hjælper Grin Grin Grin

Rejsebamsen

chang
det kunne være meget sjovt at tag med dig til thailand bamsefar det var nok ikke en dårlig ide viper, hvis jeg ikke var gift hade jeg sku givet en billet til dig bamsefar så skulle vi satanedme styre det der nede for vildt GrinGrinGrin

surin
ja jeg kan da også godt være turguide for en pattaya tur Grin men jeg er sikker på at konen ville skære tissetøjet af mig ShockShock og beholde det her hjemme hvis jeg skulle alene til pattaya

Davser
Ja min kone siger jeg bare kan rejse, hun har sendt mig alene til thailand 2 gange, men jeg har så også været oppe i huset og besøgt familien ude på landet, der kan jeg godt li at slappe af.
Men jeg nyder da at være i pattaya og sidde og drikke en cola light i en bar om aftenen,og jeg kender jo en del mennesker dernede, efter jeg har boet der så meget, så jo det er hyggeligt.
Sidst jeg var der alene,gik der kun kort tid før min kone vidste jeg sad i en bar,ham der gik forbi og solgte frugt km fra samme landsby og genkendte mig, hyggeligt nok
Rejsetourguidebamsen Grin

jesper_dk
Hejsa,jeg vil lige høre om der er nogen af jer gutter der er blevet gift i Thailand?..Min kæreste og jeg planlægger at gifte os til april og vi vil gerne gifte os i Thailand,hvilke papirer skal man bruge? og er der nogle specielle regler der gør det vanskeligt at gifte sig i Thailand?.
Håber meget på jeres hjælp-
På forhånd tak.
MVH.
Jesper
Redigeret af jesper_dk d. 16/09-2004 14:11

surin
jeg tror kun du skal bruge en civilstatus attest
jeg er ikke selv blevet gift i thailand for så kommer sin-sod på tale og det vil jeg ikke så vi er kun gift her i danmark
husk hvis i gifter jer officielt i thailand så vil din kommende kone få meget svært ved at købe jord/hus i thailand

Davser
Jo du kan blive gift på amphur ( rådhuset ) derude,det er ligesom at blive gift i dansk rådhus
Men der skel du bruge en hel masse papirer,
Det kan du se inde på den danske ambassade i thailand, deres hjemmeside hvad du skal bruge
Så det er næsten nemmere at se det der

http://www.denmar...e3a_dk.htm

rejsegiftebamsenGrin

Spring til debat: