Se indlæg|
Film RATTAPOOM in Copenhagen
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/04-2012 19:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
[img]http://i4.ytimg.com/i/g7e97ruR2usPJPX9temdTw/1.jpg[/img] is not a valid Image. Ja, det er rigtigt at han hedder saadan og han kommer til Danmark og giver en koncert d. 18 Maj i Selssakbslokaler paa Gammel Konge Landevej 117, Valby. (jeg beklager at Jyderne igen bliver "snydt" for oplevelsen) Posteren om festen bliver snart oploadet her paa siden. Han skulle vaere efter sigende meget kendt (laes beroemt) i Thailand, men jeg tror nok at han appellere til den yngre generation . Her er et par Youtube videoer med ham > og fra hans koncert i London i 2011> . Redigeret af Lung Yao d. 19/04-2012 19:27 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/04-2012 18:41
|
|
Så, med store velvilje fra Webmasteren side kan jeg nu opload posteren om begivenheden: ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/04-2012 19:01
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Fedt, tak for info Lung Yao..han er iøvrigt et pænt kendt navn i Thailand...måske man skulle kigge forbi, det jo lige om hjørnet....om ikke andet til én kold Carabao energi drink
Redigeret af Anonym Bruger d. 20/04-2012 19:06 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/05-2012 11:22
|
|
HUSK ! Så er det "kun" en uge til : ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/05-2012 13:55
|
|
Sidste "udkald" : Det er i aften at dem som er interesset kan opleve ham "Live on stage" i Valby. Jeg skal nok som sædvandigt være til stede og tage billeder af koncertet. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.