Se indlæg|
Muay Thai / Bali Hai Pier (Pattaya)
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 11/03-2012 14:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
For jer der har interesse i Muay Thai fight og smutter forbi Pattaya kommer der et kæmpe show til Pattaya d 17/4-12. Det vil foregå på Bali Hai Pier. Der vil være kæmpere fra hele verden og det vil blive sendt live på Tv. Så er der måske en grund til at nogle smutter forbi Pattaya (igen) ![]() Tjek link og se mere. http://press.asia...egory/news Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 11/03-2012 21:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
er bare bange for at det bliver alt for show agtigt, der er kun et stadium som jeg bryder mig om at frequenter og det er Rangsit Boxing Stadium, Bangkok. http://www.muayth...l/main.htm men hvis der ellers er nogle DTW´er der overværer showet i patty så er de da velkomen til at poste noget her, det vil være mig en glæde hvis jeg tog fejl af showet. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 11/03-2012 23:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Vil man se show i patty, så er der masser af muligheder på de forskellige pigebarer. Men ellers kan der være masser af gode kampe, specielt når der er kæmpere fra andre lande med. Vi har da et par talenter herhjemme, af den nyere generation, man helt klart nok skal se mere til.. Også i Thailand. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/03-2012 06:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Jeg kan edd******* holde mig væk, fra alt hvor der er mange mennesker under Songkran ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.