Se indlæg|
Fest med CHUANCHYN i Valby/KBH, d. 20-04-2012
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 01/03-2012 12:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Så er Flyeren med festen klar til "fremvisning" : Hvem: Komikerene fra CHUANCHYN truppen. Hvor: Gammel Køge landevej 117, 2500 Valby. http://map.krak.d... Hvornår : Den 20 April 2012, fra kl.18 til........ Hvad koster det : 160kr (forudbestilling) 200 kr ved døren. Kontakt person: XX på Tlf.nr. : 50 38 44 11 Transport : Bus linie 18 , holder lige ved døren. (S-tog til/fra Ishøj eller Køge: Ellebjerg Station, dog lidt lang at gå, se Krak kort). ![]() . Redigeret af Lung Yao d. 01/03-2012 12:57 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/04-2012 11:25
|
|
H U S K . . . . at det er i morgen aften at det sker. Kunne jo være at vi ses derude, for konen har lige fundet ud af at hun trængte til "at få rørte lattermusklerne" . Og det er nok fordi jeg er måske ikke altid så sjov at leve med. C. U. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/04-2012 10:14
|
|
Så er arrangementet overstået med succes ville jeg mene . Dem som deltog fik sig en hyggelig aften, især mod slutningen hvor de indtaget "vådevarer" gjorde deres virkning. Hæmninger blev kastet overbord (dog ingen overskejelser eller pinlige episoder) og "dellerne" blev rystet godt og grundigt, da truppen også var blevet varmet op og komme op i omdrejninger . Både arrangøren Khun O og hans søde kone Pee Nok, gav den fra deres eget Karaoke repertoire . CHUANCHYN truppen drager i dag videre til "Smilets byen" for at optræde for medlemmerne af "Den Hemmelige Dansk-Thai loge" . Af mig ukendt årsager er arrangementet holdt skjult: der måtte ikke annonceres - ingen poster (måske på nogle udvalgte steder) - ingen henvisning til adressen - m.m.. Jeg har mine bange annelser om årsagen, men håber at jeg tager fejl. Alligevel ville jeg ønske jer som skal deltage i aften, en dejlig aften. . Redigeret af Lung Yao d. 21/04-2012 10:24 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 28/04-2012 19:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
Det lyder til at have været en god fest ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/05-2012 11:19
|
|
Så er billederne klar til at se her: http://www.thaita...Itemid=408 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. Dem som deltog fik sig en hyggelig aften, især mod slutningen hvor de indtaget "vådevarer" gjorde deres virkning. Hæmninger blev kastet overbord (dog ingen overskejelser eller pinlige episoder) og "dellerne" blev rystet godt og grundigt, da truppen også var blevet varmet op og komme op i omdrejninger .
for at optræde for medlemmerne af "Den Hemmelige Dansk-Thai loge" .