Se indlæg|
Vouchers i lufthavne....
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 28/02-2012 15:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
For nylig da Jeg skulle hjem fra Bangkok, rejste Jeg med China Airlines over Amsterdam.... Flyet fra Tai-Pei var forsinket på grund af stærk tåge, så afgangen fra Thailand var udskudt ca. 2 timer. Fik følgende udleveret 1 voucher til "Snacks" på 115 Thaibaht til indløsning i 1 af de mange restauranter på tredje sal i Suvarnabum-lufthavnen. Valgtr en kineserrestarant og fik en portion BBQ-andebryst med ris og 1 Coca Cola, regningen blev på 150 Baht, men de smilede bare og ville ikke modtage differencen.... Fremme i Schiphol, Amsterdam-lufthavnen, nåede Jeg selvfølgelig heller ikke min flyver mod Danmark og fik ved udlevering af boardingkort til ny afgang også her udleveret 1 voucher på 2,90EURO til snacks.... Damen i skranken gjorde opmærksom på at Jeg nok ikke kunne købe noget for dette beløb, men de kunne desværre ikke give mere!!!! På første sal kunne man dog få en lille cola og en endnu mindre pakke kiks hos McDonalds.... Det er fandme for nærigt og så i en europæisk lufthavn!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/02-2012 16:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
FCKdk skrev: For nylig da Jeg skulle hjem fra Bangkok, rejste Jeg med China Airlines over Amsterdam.... Flyet fra Tai-Pei var forsinket på grund af stærk tåge, så afgangen fra Thailand var udskudt ca. 2 timer. Fik følgende udleveret 1 voucher til "Snacks" på 115 Thaibaht til indløsning i 1 af de mange restauranter på tredje sal i Suvarnabum-lufthavnen. Valgtr en kineserrestarant og fik en portion BBQ-andebryst med ris og 1 Coca Cola, regningen blev på 150 Baht, men de smilede bare og ville ikke modtage differencen.... Fremme i Schiphol, Amsterdam-lufthavnen, nåede Jeg selvfølgelig heller ikke min flyver mod Danmark og fik ved udlevering af boardingkort til ny afgang også her udleveret 1 voucher på 2,90EURO til snacks.... Damen i skranken gjorde opmærksom på at Jeg nok ikke kunne købe noget for dette beløb, men de kunne desværre ikke give mere!!!! På første sal kunne man dog få en lille cola og en endnu mindre pakke kiks hos McDonalds.... Det er fandme for nærigt og så i en europæisk lufthavn!!!! ![]() Med garanti var det samme afgang som jeg og tre af mine kumpaner var på. Desværre kan der kunopnås mere i kompensation, hvis flyet er forsinket mere end to timer. Redigeret af SteenJ d. 28/02-2012 16:22 HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 29/02-2012 00:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Kære Webmaster.... Vær venlig og forstå ironien, når Jeg placerer 1 indlæg under "Sjove ting", er det gud dødme fordi Jeg mener det er en "Sjov ting" grænsende til latterlig at en europæisk lufthavn giver en mindre voucher som plaster på såret for et flyselskabs forseelse.... Denne gang burde du ikke flytte indlægget, selvom det er fint du holder orden,tror du da!!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 29/02-2012 13:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Sådan er det ikke altid. Min hustru og jeg kom ind til München fra Toronto og vi missede vort fly til CPH med 5 minutter. Vi gik til transfer skranken for at få nye billetter til næste afgang knapt 2 timer senere. Uden vi spurgte fik vi begge en voucher på Euro 35,-. Selvom vi spiste og drak kunne vi ikke bruge beløbet op, så restauranten gav os to flasker juice med da vi gik, for de måtte ikke give penge tilbage. Flyver derfor gerne over MUC igen.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.