Se indlæg
 Udskriv debat
Færgemanden er ved at købe benzin
svendborg
Det er ikke altid let at tilfredsstille alle, når der er så meget man gerne vil, inden færgemanden sejler forbi ens nye liv herude i det dejlige Thailand.

En ting er sikkert, at når først færgemanden starter motoren, så er der ikke så meget mere man kan gøre, så det må da være på sin plads, at man gør det hele inden denne forbande motor bliver startet.

Jeg har da tit tænkt. Hvad har du gang i, men alligevel er jeg da enormt glad for, at jeg har kunne gøre hvad jeg har indtil nu har gjort de sidste mange år i Thailand.

Jeg har ikke gjort alt dette, fordi jeg tilfældigvis er gift med en upper/lower thai pige.

Jeg har udelukkende gjort alt dette for min skønne hustru, fordi det nu engang er den beslutning, jeg har taget, og med den alder jeg nu engang har, bliver der jo nok ikke så meget mere for mig..at gøre det godt for...

Det kunne da være yderst interessant at vide, om jeg virkelig ud over ham Olsen, er den eneste der mener , at man skal give sig selv til vores dejlige veluddannede koner, eller vi bare skal give os selv til tilfældige barpiger...

Hvis det er kroner og ører, vil jeg da tro prisen er den samme.

Jeg har ikke haft nosserne til at bare at lade stå til med disse barpiger..

Jeg tror også ham færgemanden allerede havde været forbi nu, hvis det var denne vej jeg havde valgt.

Jeg er bare forelsket i Thailand og dets befolkning.. Og ikke at forglemme min vidunderlige...dejlige kone Smile

bk
Og et eller andet sted gir det også fred i sjælen, at kunne se sig selv i spejlet og vide, at man har brudt med Hr. og Fru. Danmark mønstret!

Min kone er ikke veluddannet, 6 år standard,,,,, men dum er hun sgu ikke. Så gir mig hen i fuld udstrækning Kiss kiss
Prisen er ganske givet højere, men glæden til gengæld mange gange højere Smile

Barpigerne har jeg ikke mødt, og heller aldrig været på en bar i Thailand....... så på det område er jeg nok endnu mere nosseløs Grin
Men et par af konens veninder har jobbet for familien på barer i deres yngre dage. Og det er ikke så få historier de har fyret af om "stupid falang". En af veninderne er endda gift med en "Handsuume man, I love you "dåckling"(rød aberøv)"... det griner vi meget af, og ham også... heldigvis Grin

Smile

Olsen99
Du mener vel darkling sii daeng, darkling er ioevrigt Isaan.

Det du skriver har intet med farven roed at gore...Angel
Olsen99.

Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen.

bk
Olsen99 skrev:

Du mener vel darkling sii daeng, darkling er ioevrigt Isaan.

Det du skriver har intet med farven roed at gore...Angel

Nope, jeg mener ikke en skid andet end det jeg skriver. Frit tolket til noget der kan læses, udfra hvad der er blevet mig fortalt Grin

Olsen99
Find en anden laeremester.....Hvor kan jeg laese at ROEVEN er roed..LOL LOL
Olsen99.

bk
ØØØØØØØØ
GØR hele forskellen Rolll

svendborg
Mon ikke vi vil kunne konstatere at Olsen ikke har de problemer...

[img][img]http://i1144.photobucket.com/albums/o498/manse_021/403849_3006240086033_1563346405_32871859_516036543_n.jpg[/img] is not a valid Image.[/img]

Olsen99
Du fejler, isaafald at det var mig der taenkte med p!kken, saa ville jeg svaerme rund i Pattaya, nej, jeg er til dybsindig kaerlighed...Med eller uden faergemand i baghovdet.
Olsen99.

Webmaster
Skal alt her på siden efterhånden handle om Olsen ?
Tror lige I skal overveje at slappe lidt af nu.

Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Lung Yao
Olsen99 skrev:

Find en anden laeremester.....Hvor kan jeg laese at ROEVEN er roed..LOL LOL

Her:

http://t0.gstatic...QaZHUv6mtw

Tuttelu Tralla Rolll
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Webmaster
Er det svært at forstå at siden skal omhandle Thailand og ikke Olsen og andet pis og papir ?

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Webmaster
Olsen99 skrev:

Du fejler, isaafald at det var mig der taenkte med p!kken, saa ville jeg svaerme rund i Pattaya, nej, jeg er til dybsindig kaerlighed...Med eller uden faergemand i baghovdet.

Jeg har nu fået checket lidt op på din profil og jeg er rimelig overbevist om at du er et tidligere udelukket medlem herinde som igen har sneget sig ind på siden.
Du er uønsket her på siden, både i kraft af gamle, nuværende og fremtidige profiler.

Denne profil er hermed udelukket fra siden.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Webmaster skrev:

Olsen99 skrev:

Jeg har nu fået checket lidt op på din profil og jeg er rimelig overbevist om at du er et tidligere udelukket medlem herinde som igen har sneget sig ind på siden.
Du er uønsket her på siden, både i kraft af gamle, nuværende og fremtidige profiler.

- Admin -

Det var da trist, nu havde vi det lige så hyggeligt !

bk
hn skrev:

Webmaster skrev:

Olsen99 skrev:

- Admin -

Ja, jeg tror nu helt bestemt det er Webmaster der har det største problem i den her sag !
Ren og skær forfølgelse af en profil med bestemte meninger, som uheldigvis ikke ikke faldt i god jord hos en alt andet end tolerant Webmaster.!
Shame on You !!!!!

Webmaster
bk skrev:

hn skrev:

Webmaster skrev:

Olsen99 skrev:

- Admin -

Ja, jeg tror nu helt bestemt det er Webmaster der har det største problem i den her sag !
Ren og skær forfølgelse af en profil med bestemte meninger, som uheldigvis ikke ikke faldt i god jord hos en alt andet end tolerant Webmaster.!
Shame on You !!!!!

Farvel og tak til dig også.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

vandango
Jo men du mangler stadig en eller to, før bæræderne er helt ude af DTW.

Spring til debat: