Se indlæg
 Udskriv debat
Western Union
sony
Hejsa igen

Har lige et spørgsmål ang. at sende med Western Union.

Nu har jeg oprettet mig der og alt det man skulle, har også prøvet at ville sende, men stoppede igen da jeg kun skrev navnet og landet thailand.

Skal de ikke have en adresse på vedkommende? For det bad de ikke om, og jeg turde ikke at trykke på betal.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

fckguld
sony skrev:

Hejsa igen

Har lige et spørgsmål ang. at sende med Western Union.

Nu har jeg oprettet mig der og alt det man skulle, har også prøvet at ville sende, men stoppede igen da jeg kun skrev navnet og landet thailand.

Skal de ikke have en adresse på vedkommende? For det bad de ikke om, og jeg turde ikke at trykke på betal.
Nej ingen adresse - de skal have de oplysninger der står på modtagers id-pas .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

sony
Jamen der er ingen pas har kun navn

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
sony skrev:

Alle Thaier har et ID-kort, og hvis det rigtige navn, no nickname, og billedet passer med ID-et, skulle der ikke være nogen problemer.
Er der ikke også et spørgsmål om by?
Der er da vist også er kontrolspørgsmål, hvis man ønsker det, som modtageren skal kunne svare på?
Redigeret af natty d. 22/01-2012 09:38
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sony
Ok takker for svarene, så det vil sige vedkommende kan bare gå ind et sted hvor de har Western Union og få dem udbetalt.

SteenJ
Jeg har før sendt penge til Thailand over Western. Det eneste modtageren skal fremvise er sit "rigtige" navn, som står på "hendes/hans" id-kort. Og det er også det navn du skal skrive på den seddel du udfylder.

Eks.:

Mrs. Soi Benthabat
Hua Hin
Thailand

Når du så har givet personen besked på, at pengene er sendt, skal du ringe/sms det ni til ti ciferede nummer, som du får skrevet på din kvittering, når du har betalt.

Derefter kan personen straks gå hen og hente pengene, når personen viser det nummer, du har sendt, samt sit ID-kort. Som før omtalt.....De ved godt hvordan man henter penge, DEEET kan du være sikker på.

Håber det er fyldestgørende nok. Ellers vil jeg gerne hjælpe.

Hilsen
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

natty
SteenJ skrev:

Jeg har før sendt penge til Thailand over Western. Det eneste modtageren skal fremvise er sit "rigtige" navn, som står på "hendes/hans" id-kort. Og det er også det navn du skal skrive på den seddel du udfylder.

Eks.:

Mrs. Soi Benthabat
Hua Hin
Thailand

Når du så har givet personen besked på, at pengene er sendt, skal du ringe/sms det ni til ti ciferede nummer, som du får skrevet på din kvittering, når du har betalt.

Derefter kan personen straks gå hen og hente pengene, når personen viser det nummer, du har sendt, samt sit ID-kort. Som før omtalt.....De ved godt hvordan man henter penge, DEEET kan du være sikker på.

Håber det er fyldestgørende nok. Ellers vil jeg gerne hjælpe.

Hilsen
SteenJ

Helt korrekt StenjJ, husk transaktions nummeret, men sendes nemt ved sms. Men pengene skal nok blive hævet 555
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

fckguld
sony skrev:

Navn som stavet på modtagers gyldige id -INGEN STAVE FEJL ,
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

bk
Modtagers navn som på ID, beløbsstørrelse og koden fra Western..... og så kan modtageren hæve pengene.

paulsenp
Hvis modtageren ikke har gyldig legitimation, er der mulighed for, at afsender og modtager aftaler et "hemmeligt" spørgsmål, som så skal besvares, når modtageren henter pengene.
Peter

Spring til debat: