Se indlæg|
Problemmer med at sende til bangkok bank
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/01-2012 10:03
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa alle Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvorfor jeg får besked om at det er det forkerte konto nummer jeg sender til min konto? Nu har jeg sendt til den i over 7 år og aldrig har der været nogle problemmer, så får man lige pludselig pengene retur fordi de siger i bkk bank det er den forkerte konto. Og det koster hvergang over 200 kr Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/01-2012 13:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
sony skrev: Hejsa alle Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvorfor jeg får besked om at det er det forkerte konto nummer jeg sender til min konto? Nu har jeg sendt til den i over 7 år og aldrig har der været nogle problemmer, så får man lige pludselig pengene retur fordi de siger i bkk bank det er den forkerte konto. Og det koster hvergang over 200 kr Har sådan "gamle rotte i branchen" som dig ikke Netbanking endnu ? Vi giver KUN 30-40kr per overførelse via Netbanken. Men selvfølgeligt hvis du fx. har valgt EXPRESS overførelse så koster det kassen. Har du valgt at indsætte modtageren(dig selv) Gem som : Fast modtager, for så bliver du fri for at indtaste oplysningerne gang på gang og undgå risiko for fejl indtasning. Jeg selv har kun een gang før været ud for det samme som dig, med det var fordi et enkelt ciffer i kontoen var forkert. Siden da, har det ikke været noget problemmer. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 21/01-2012 14:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Lung Yao skrev: sony skrev: Hejsa alle Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvorfor jeg får besked om at det er det forkerte konto nummer jeg sender til min konto? Nu har jeg sendt til den i over 7 år og aldrig har der været nogle problemmer, så får man lige pludselig pengene retur fordi de siger i bkk bank det er den forkerte konto. Og det koster hvergang over 200 kr Har sådan "gamle rotte i branchen" som dig ikke Netbanking endnu ? Vi giver KUN 30-40kr per overførelse via Netbanken. Men selvfølgeligt hvis du fx. har valgt EXPRESS overførelse så koster det kassen. Har du valgt at indsætte modtageren(dig selv) Gem som : Fast modtager, for så bliver du fri for at indtaste oplysningerne gang på gang og undgå risiko for fejl indtasning. Jeg selv har kun een gang før været ud for det samme som dig, med det var fordi et enkelt ciffer i kontoen var forkert. Siden da, har det ikke været noget problemmer. . De 200 kr. være den danske banks gebyr, når der er fejl, som de er nødt til at rette manuelt. Det har jeg selv prøvet i DDB, og det var svinedyrt. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/01-2012 14:02
|
Lung Yao skrev: sony skrev: Hejsa alle Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvorfor jeg får besked om at det er det forkerte konto nummer jeg sender til min konto? Nu har jeg sendt til den i over 7 år og aldrig har der været nogle problemmer, så får man lige pludselig pengene retur fordi de siger i bkk bank det er den forkerte konto. Og det koster hvergang over 200 kr Har sådan "gamle rotte i branchen" som dig ikke Netbanking endnu ? Vi giver KUN 30-40kr per overførelse via Netbanken. Men selvfølgeligt hvis du fx. har valgt EXPRESS overførelse så koster det kassen. Har du valgt at indsætte modtageren(dig selv) Gem som : Fast modtager, for så bliver du fri for at indtaste oplysningerne gang på gang og undgå risiko for fejl indtasning. Jeg selv har kun een gang før været ud for det samme som dig, med det var fordi et enkelt ciffer i kontoen var forkert. Siden da, har det ikke været noget problemmer. . Selvfølgelig har jeg netbank, og det står også som fast modtager, men har fået pengene retur 1 gang og nu venter jeg på hvad der sker for den 2. gang jeg har sendt. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/01-2012 14:04
|
Frank skrev: Lung Yao skrev: sony skrev: Hejsa alle Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvorfor jeg får besked om at det er det forkerte konto nummer jeg sender til min konto? Nu har jeg sendt til den i over 7 år og aldrig har der været nogle problemmer, så får man lige pludselig pengene retur fordi de siger i bkk bank det er den forkerte konto. Og det koster hvergang over 200 kr Har sådan "gamle rotte i branchen" som dig ikke Netbanking endnu ? Vi giver KUN 30-40kr per overførelse via Netbanken. Men selvfølgeligt hvis du fx. har valgt EXPRESS overførelse så koster det kassen. Har du valgt at indsætte modtageren(dig selv) Gem som : Fast modtager, for så bliver du fri for at indtaste oplysningerne gang på gang og undgå risiko for fejl indtasning. Jeg selv har kun een gang før været ud for det samme som dig, med det var fordi et enkelt ciffer i kontoen var forkert. Siden da, har det ikke været noget problemmer. . De 200 kr. være den danske banks gebyr, når der er fejl, som de er nødt til at rette manuelt. Det har jeg selv prøvet i DDB, og det var svinedyrt. Bkk bank tog 180 kr og ddb tog 75 kr Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.