Se indlæg
 Udskriv debat
thai piger
zetor4718
hej .ved nogle hvor måske i danmrk man kan møde en sød thai pige/kvinde eller er det nødvendigt at rejse ud for finde kærligheden , jeg oplever for mange falske piger/kvinder på date sider , er der nogle som ved det eller evt kender steder

jesperfrb
Desværre ikke, jeg tror du er nød til at rejse ud selv!

Og så det sædvanlige mod spørgsmål: Hvorfor en Thai?
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

stenfred
Thai piger er ikke anderledes end danske piger i den henseende, måske bare lidt mere tilgængelige når man først er en-uges millionær i Thailand.

patirak
Personligt har jeg aldrig oplevet eller haft held med at "søge" kærligheden. Den er altid for mig dumpet ned i hovedet på mig - ofte når jeg mindst ønskede og ventede det. For mig har det altid været baseret på helt tilfældige møder, de få gange jeg er endt med at blive forelsket.

Men der er ingen tvivl om at det naturligvis kræver at man kommer ud blandt folk og ikke bare sidder derhjemme og triller tommelfingre. Derfor må du også afsted til Thailand, hvis det er en Thai pige/kvinde du leder efter. Alt andet lige... så er sandsynligheden jo størst for at du dumper ind i en Thai-kvinde der, end hun tilfældigt ringer på din hoveddør hjemme i Danmark.

Holder vi os til statistikken og tænker på hvor du har de bedste "odds", så er Bangkok nok et godt sted at starte. Der findes jo masser af Thai piger/kvinder i Bangkok. Almindelig dating, er vel ikke så forskelligt fra net-dating? Man skal inden have lave en personlig vurdering af sig selv og have dannet sig et billede af hvilken type af kvinde man leder efter.

Det eneste jeg kan læse ud af dit indlæg, er at hun skal være Thai. Men da du allerede har en dating profil, så har du med sikkerhed styr på både dig selv og hvad det er du leder efter. Det hele drejer sig jo om forventninger og især det at sætte realistiske forventninger.

Grundlæggende vil jeg sige at Thai kvinder er fuldstændig som Danske kvinder på de fleste punkter. De går selvfølgelig op i hvordan deres mage ser ud, om han tjener penge og har en god personlighed o.s.v. Dog vil jeg mene at Thai kvinder generelt har andre forventninger - og er lidt mere realistiske, når de leder efter deres livspartner.

For Thai kvinder er koncepterne "Take good care" og "Good heart" vigtige. Oversat betyder dette, at manden er istand til at forsørge og dermed tage sig af familien. "Take good care" er altså relateret til det rent økonomiske. Uden penge og fast indtjening, bliver det altså svært. Men det er det jo også i Danmark.

I forhold til "Good heart", så handler det om at være følelsesmæssigt og aktivt involveret i familien og familiens dagligdag og f.eks. vise at man er trofast, kærlig, omsorgsfuld og ikke en "butterfly".

Her har vi vesterlændinge en stor fordel. Vi kommer nemlig fra en kultur, hvor vi er langt mere aktive og involveret, når det gælder om at give konen og familien opmærksomhed.

Mange Thai mænd er nogle slatne, halvdovne og forkælede fyre, der ikke tænker på meget andet end sig selv, når de først er blevet gift. Dette hænger primært sammen med deres opdragelse eller rettere sagt mangel på opdragelse. Thai mænd har også en tendens til at hygge sig lidt for meget med andre kvinder, samtidig med at de f.eks. ikke kunne finde på at gifte sig med f.eks. en fraskilt kvinde med et eller flere børn. Endnu en fordel for os vesterlændinge.

Så hvis du kan "Take good care", har "Good heart" og samtidig går efter en fraskilt kvinde med børn, så har du rigtig gode chancer for at finde en partner i Thailand. Om du finder ægte kærlighed er så en anden sag... for som i alle andre verdensdele, så er kærligheden forbundet med følelser. Men chancen er god, hvis du kan opfylde de basale krav - nemlig "Take good care" og "Good heart". Hvis du så samtidig ikke er for gammel og endda er "handsome" og sjov at være sammen med - så vil det "køre på skinner" for dig.

Hvis du så en dag ikke formår at "Take good care", så finder du ud af om der også er ægte kærlighed i forholdet og om hun kan nøjes med "Good heart" og "Handsome" Smile

Til sidst et par råd...

- Undgå barpiger hvis muligt, da chancen for success er minimal.

- Sæt dig ind i Thai-kultur og tankegang.

- Læs "skrækhistorierne" på Internettet, så du er forberedt på det værste og kender de fleste "tricks".

- Vær ærlig overfor pigen m.h.t. din økonomiske formåen.

- Sikre at både du og pigen har samme forventninger til forholdet.

- Lad være med at spille smart og smide om dig med penge... Det tænder ikke Thai-kvinder... Tværtimod...

- Hvis du kan finde en der ikke har hundredvis af familiemedlemmer, så snup hende med det samme Wink

- Mist aldrig fornuften i Thailand, selvom det kan være svært.

- Led efter en så tæt som muligt på din egen alder.

- Bo sammen og lær hinanden at kende inden I f.eks. gifter jer, køber hus osv.

- Invester aldrig mere i dit kærligheds-projekt end du kan tåle at tabe. (gælder både følelser og penge)

Held og lykke med jagten. Håber du finder nogle gode dates i Thailand og at kærligheden finder dig.

PS... Jeg forstår ikke hvorfor hun lige skal være Thai?... Personligt ville jeg tage til Filippinerne i stedet for Thailand, hvis jeg som dig var på jagt efter kærligheden udenfor Danmarks grænser. Er helt vild med pigernes engelske accent på Filippinerne. De taler forøvrigt også bedre engelsk der end Thai-pigerne gør. Ærger mig nogle gange over at jeg ikke blev forelsket i en Filippiner, fordi jeg synes de lyder vildt sexet når de taler - men sådan skulle det åbenbart ikke være Smile

patirak
og så lige en sidste ting...

Hvis du en dag bliver gift med en Thai-pige, der ser hammer godt ud og er 25 år yngre end dig selv, så vil jeg anbefale dig at "Take VERY VERY good care" hele tiden - medmindre hun selvfølgelig har en "mild" hjerneskade og du trods aldersforskellen er "EXTREMLY handsome og har EXTREMLY good heart". Husk dog at hjerneskaden er en betingelse...

Du bør i dette tilfælde også overveje at installere et overvågningskamera i panden på hende og sikre at du har særeje... blot for en sikkerheds skyld. Man ved jo aldrig.... vel? Wink
Redigeret af patirak d. 12/12-2011 06:49

Klovn
zetor4718 skrev:
hej .ved nogle hvor måske i danmrk man kan møde en sød thai pige/kvinde eller er det nødvendigt at rejse ud for finde kærligheden , jeg oplever for mange falske piger/kvinder på date sider , er der nogle som ved det eller evt kender steder

PRØV CACINO DET LOKALE BORDEL ELLER SPILLESTED !Rolll

patirak
Klovn skrev:
zetor4718 skrev:

LOL LOL Godt med et godt grin indimellem.... Rolll

Nirvana
Du kan prøve Walking Street, Pattaya
Come As You Are

patirak
Nirvana skrev:
Du kan prøve Walking Street, Pattaya

Ja, og der skal man så lige huske at "Take good care" og "Good heart" betyder det samme... nemlig "STIK MIG ALLE DINE PENGE!!!!" - og at "Handsome" betyder "FJOLS MED PENGE"... Rolll

FCKdk
patirak skrev:
Klovn skrev:
zetor4718 skrev:

LOL LOL Godt med et godt grin indimellem.... Rolll

FCKDK skrev:
+1

+2Grin

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

bannok
Hey mand, tag ud til Thailand, spring ud i det med begge ben, gør dig dine erfaringer i Bangkok, Puket, Pataya og så videre, du vil få dig nogle overraskelser og måske blive en lille smule fattigere, men du kommer ikke til at kede dig, og damer er der skam nok af. Når du så er mœt af alt det sjove liv i Thaíland, (for sjovt er det i Thailand, isœr hvis du er ungkarl og har en smule penge med), så kan du så vœlge en af dine kvindelige bekendtskaber til at dele resten af dit liv med, eller så lœnge kœrligheden holder. Husk lige på at leve liver mens du er i live, det kan jo pludselig blive for sent.Cool

fckguld
patirak skrev:
og så lige en sidste ting...

Hvis du en dag bliver gift med en Thai-pige, der ser hammer godt ud og er 25 år yngre end dig selv, så vil jeg anbefale dig at "Take VERY VERY good care" hele tiden - medmindre hun selvfølgelig har en "mild" hjerneskade og du trods aldersforskellen er "EXTREMLY handsome og har EXTREMLY good heart". Husk dog at hjerneskaden er en betingelse...

Du bør i dette tilfælde også overveje at installere et overvågningskamera i panden på hende og sikre at du har særeje... blot for en sikkerheds skyld. Man ved jo aldrig.... vel? Wink
ha ha godt skrevet
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

jesperfrb
Endnu en "trold", sidder og griner af os der gad svare!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

patirak
jesperfrb skrev:
Endnu en "trold", sidder og griner af os der gad svare!

Jeps, det ser sådan ud... Men måske kan svarerne så være til hjælp for en anden, der absolut skal have fundet sig en Thai kæreste/kone. Smile

bruno
patirak skrev:
Personligt har jeg aldrig oplevet eller haft held med at "søge" kærligheden. Den er altid for mig dumpet ned i hovedet på mig - ofte når jeg mindst ønskede og ventede det. For mig har det altid været baseret på helt tilfældige møder, de få gange jeg er endt med at blive forelsket.

Men der er ingen tvivl om at det naturligvis kræver at man kommer ud blandt folk og ikke bare sidder derhjemme og triller tommelfingre. Derfor må du også afsted til Thailand, hvis det er en Thai pige/kvinde du leder efter. Alt andet lige... så er sandsynligheden jo størst for at du dumper ind i en Thai-kvinde der, end hun tilfældigt ringer på din hoveddør hjemme i Danmark.

Holder vi os til statistikken og tænker på hvor du har de bedste "odds", så er Bangkok nok et godt sted at starte. Der findes jo masser af Thai piger/kvinder i Bangkok. Almindelig dating, er vel ikke så forskelligt fra net-dating? Man skal inden have lave en personlig vurdering af sig selv og have dannet sig et billede af hvilken type af kvinde man leder efter.

Det eneste jeg kan læse ud af dit indlæg, er at hun skal være Thai. Men da du allerede har en dating profil, så har du med sikkerhed styr på både dig selv og hvad det er du leder efter. Det hele drejer sig jo om forventninger og især det at sætte realistiske forventninger.

Grundlæggende vil jeg sige at Thai kvinder er fuldstændig som Danske kvinder på de fleste punkter. De går selvfølgelig op i hvordan deres mage ser ud, om han tjener penge og har en god personlighed o.s.v. Dog vil jeg mene at Thai kvinder generelt har andre forventninger - og er lidt mere realistiske, når de leder efter deres livspartner.

For Thai kvinder er koncepterne "Take good care" og "Good heart" vigtige. Oversat betyder dette, at manden er istand til at forsørge og dermed tage sig af familien. "Take good care" er altså relateret til det rent økonomiske. Uden penge og fast indtjening, bliver det altså svært. Men det er det jo også i Danmark.

I forhold til "Good heart", så handler det om at være følelsesmæssigt og aktivt involveret i familien og familiens dagligdag og f.eks. vise at man er trofast, kærlig, omsorgsfuld og ikke en "butterfly".

Her har vi vesterlændinge en stor fordel. Vi kommer nemlig fra en kultur, hvor vi er langt mere aktive og involveret, når det gælder om at give konen og familien opmærksomhed.

Mange Thai mænd er nogle slatne, halvdovne og forkælede fyre, der ikke tænker på meget andet end sig selv, når de først er blevet gift. Dette hænger primært sammen med deres opdragelse eller rettere sagt mangel på opdragelse. Thai mænd har også en tendens til at hygge sig lidt for meget med andre kvinder, samtidig med at de f.eks. ikke kunne finde på at gifte sig med f.eks. en fraskilt kvinde med et eller flere børn. Endnu en fordel for os vesterlændinge.

Så hvis du kan "Take good care", har "Good heart" og samtidig går efter en fraskilt kvinde med børn, så har du rigtig gode chancer for at finde en partner i Thailand. Om du finder ægte kærlighed er så en anden sag... for som i alle andre verdensdele, så er kærligheden forbundet med følelser. Men chancen er god, hvis du kan opfylde de basale krav - nemlig "Take good care" og "Good heart". Hvis du så samtidig ikke er for gammel og endda er "handsome" og sjov at være sammen med - så vil det "køre på skinner" for dig.

Hvis du så en dag ikke formår at "Take good care", så finder du ud af om der også er ægte kærlighed i forholdet og om hun kan nøjes med "Good heart" og "Handsome" Smile

Til sidst et par råd...

- Undgå barpiger hvis muligt, da chancen for success er minimal.

- Sæt dig ind i Thai-kultur og tankegang.

- Læs "skrækhistorierne" på Internettet, så du er forberedt på det værste og kender de fleste "tricks".

- Vær ærlig overfor pigen m.h.t. din økonomiske formåen.

- Sikre at både du og pigen har samme forventninger til forholdet.

- Lad være med at spille smart og smide om dig med penge... Det tænder ikke Thai-kvinder... Tværtimod...

- Hvis du kan finde en der ikke har hundredvis af familiemedlemmer, så snup hende med det samme Wink

- Mist aldrig fornuften i Thailand, selvom det kan være svært.

- Led efter en så tæt som muligt på din egen alder.

- Bo sammen og lær hinanden at kende inden I f.eks. gifter jer, køber hus osv.

- Invester aldrig mere i dit kærligheds-projekt end du kan tåle at tabe. (gælder både følelser og penge)

Held og lykke med jagten. Håber du finder nogle gode dates i Thailand og at kærligheden finder dig.

PS... Jeg forstår ikke hvorfor hun lige skal være Thai?... Personligt ville jeg tage til Filippinerne i stedet for Thailand, hvis jeg som dig var på jagt efter kærligheden udenfor Danmarks grænser. Er helt vild med pigernes engelske accent på Filippinerne. De taler forøvrigt også bedre engelsk der end Thai-pigerne gør. Ærger mig nogle gange over at jeg ikke blev forelsket i en Filippiner, fordi jeg synes de lyder vildt sexet når de taler - men sådan skulle det åbenbart ikke være Smile

Virkelig godt beskrevet, du meget ret i din betrakning.

http://gj-blog.dk/
rinpoche
patirak skrev:

Thai mænd er nogle slatne, halvdovne og forkælede fyre, der ikke tænker på meget andet end sig selv, når de først er blevet gift. Dette hænger primært sammen med deres opdragelse eller rettere sagt mangel på opdragelse. Thai mænd har også en tendens til at hygge sig lidt for meget med andre kvinder, samtidig med at de f.eks. ikke kunne finde på at gifte sig med f.eks. en fraskilt kvinde med et eller flere børn. Endnu en fordel for os vesterlændinge.

Hmmm, Og det ved du noget om, eller forlader du dig til hear say fra din kæreste? Som derved forsøger at få dig til at føle dig mere tilpas? Og tror du på alt hvad du hører? Thai man no good, farang man good..... Gud Fader.
Du får serveret nøjagtig hvad du vil have, men det gør det ikke mere sandfærdigt.
Men selvfølgelig, når man ikke kan tale thai, så svæver man rundt i et limbo, og bliver nødt til at nøjes med hear say.

Mine svogre, og dem er der 4 af, sætter på nær den ene, dine altomfattende og lidet oplysende generaliseringer så meget til skamme.
Og lad mig tilføje, de værste whoremongers i Thailand, har jeg ofte set været udlændinge der har kommet til Thailand og kommet ind i sexual Disney Land. Og slet ikke har kunnet styre det.

Min kones søster er gift igen, hun havde et barn med fra den forrige.

Du snakker, og en skønne dag, hvor du opdager sproget vil du vide mere.
Indtil den dag. Well....

ban-chang
Hej.
du skriver intet om dig selv.
Dem der skriver her har helt ret, men har du været i Thailand?
Hvis du kommer til Thailand og møder en Dansk_Thai familie, vil du hurtigt blive præsenteret for alt hvad der kan kravle og gå, af giftefærdige kvinder.
Godt - skidt, der er sikkert alt fra bedste til tøsen på 19.
Smut til Thailand og se dig omkring.
Du kan sagtens blive glad for en bartøs, men pas på. De er sgu søde men drop dem der drikker, spiller, ryger, og bruger for mange penge og kun lige er blevet "konfirmeret". I modsætning til hvad andre siger, mener jeg at "nogle" barpiger i Thailand er OK.
Smut herned, kig, se dig for, brug din hjerne, og lad resten komme af sig selv.
God fornøjelse, og god jul.

[img]http://thailinks.dk[/img]

http://thailinks.dk
fckguld
ban-chang skrev:
Hej.
du skriver intet om dig selv.
Dem der skriver her har helt ret, men har du været i Thailand?
Hvis du kommer til Thailand og møder en Dansk_Thai familie, vil du hurtigt blive præsenteret for alt hvad der kan kravle og gå, af giftefærdige kvinder.
Godt - skidt, der er sikkert alt fra bedste til tøsen på 19.
Smut til Thailand og se dig omkring.
Du kan sagtens blive glad for en bartøs, men pas på. De er sgu søde men drop dem der drikker, spiller, ryger, og bruger for mange penge og kun lige er blevet "konfirmeret". I modsætning til hvad andre siger, mener jeg at "nogle" barpiger i Thailand er OK.
Smut herned, kig, se dig for, brug din hjerne, og lad resten komme af sig selv.
God fornøjelse, og god jul.

[img]http://thailinks.dk[/img]
Så sandt som sagt , man kan blive bedraget alle steder i verden . lige så i dk . held og lykke.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

flyer
Troll eller ej......

Det er godtnok nogle ærgerlige svar mange af jer kommer med, er det virkelig så slemt? Synd for jerCrying
Man kan ikke just påstå I er diplomater for de thailandske kvinder, det lyder nærmest som om I hader de skønne kvinder fra LOS!

Hello.... Undskyld det sure opstød.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

stenfred
flyer skrev:
Troll eller ej......

Det er godtnok nogle ærgerlige svar mange af jer kommer med, er det virkelig så slemt? Synd for jerCrying
Man kan ikke just påstå I er diplomater for de thailandske kvinder, det lyder nærmest som om I hader de skønne kvinder fra LOS!

Hello.... Undskyld det sure opstød.
Nu ER det vel heller ikke vores opgave at være thaipigebrigadens fortrop i Danmark. Jeg har mødt nogle thaipiger som jeg klart vil sige er konemateriale, men jeg bil også have lov til at påpege at langt størstedelen af de piger man selv kan finde sin turist i Thailand simpelthen er det thailandske samfunds aflagte. Det kan godt være at de er sjove og søde men jeg tror det vil kræve en overmåde indsats fra en eventuel friers side og en vedblivende vilje fra pigens side at nogen sinde få dem gjort til ordentlige mennesker som man kan stole på og som kan stole på én. Ud over det er der hele kulturforskellen, grådige familier og så videre.

Spring til debat: