Se indlæg
 Udskriv debat
Khatin = กฐิน
Lung Yao
www.mythicmaps.net/Festival_calendar/Oct/Oct_images/kathina_2.jpg

I år ville ceremonien blive afholdt Lørdag d. 22 Oktober 2011 på Wat pa Copenhagen - Dragør. (efter fuld månensdag Onsdag 12 Oktober 2011 , 02:06 )

Kongen ville blive representeret af enten
[img]http://www.thaiembassy.dk/images/images/insertbar/officer_list/secret_11111%20copy.jpg[/img] is not a valid Image.
H.E. Mr. Piyawat Niyomrerks
, Thailandske Ambassadør i Danmark.

eller dens stedfortræder
[img]http://www.thaiembassy.dk/images/images/insertbar/officer_list/consul_1%20copy.jpg[/img] is not a valid Image.
LT. CHATCHAWAN SAKORNSIN RTN Thailandske gesandt i Danmark.

som ville stå for overrækkelsen/offring af Rober til munkene.

Der ville være de sædvanlige traktamenter for de fremmødte tilbeder og deres pårørende.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

rinpoche
Det lyder godt Lung Yao.
Jeg påtænker en 2 dages sultestrejke forud for min ankomst.
Det ville jo være trist at gå "sukkerkold" efter den første tallerken. Wink

Lung Yao
rinpoche skrev:
Det lyder godt Lung Yao.

Hej Rin,

Det er fint og dig vel undt, BARE at du spiser op.
Det er forkasteligt at se både voksne og børn fylde tallerkner til "overende" for derefter at smide en 1/3 i skraldespænden (ikke fordi de ikke kunne lide det, men simpelt hen fordi de var "propfyldt" ) og det er GRATIS:. Så er der dem der skal have mad med til "resten af næste uge", måske fordi deres husholdningsbudget ikke rækker til Tuttelu Tralla .
Især et par faranger mestrer showet i kamp med thai damer, og de nøjes ikke med en enkelt frysepose og måske lidt ris, NEJ de skal fylde en hel NETTO pose. Sad . Pudsigt nok ser du dem ALDRIG give almisse til Templet eller hjælpe på anden måde.

HUSK at det er Lørdag den 22 - 10 2011 at det sker.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

fckguld
Lung Yao skrev:
rinpoche skrev:
Det lyder godt Lung Yao.

Hej Rin,

Det er fint og dig vel undt, BARE at du spiser op.
Det er forkasteligt at se både voksne og børn fylde tallerkner til "overende" for derefter at smide en 1/3 i skraldespænden (ikke fordi de ikke kunne lide det, men simpelt hen fordi de var "propfyldt" ) og det er GRATIS:. Så er der dem der skal have mad med til "resten af næste uge", måske fordi deres husholdningsbudget ikke rækker til Tuttelu Tralla .
Især et par faranger mestrer showet i kamp med thai damer, og de nøjes ikke med en enkelt frysepose og måske lidt ris, NEJ de skal fylde en hel NETTO pose. Sad . Pudsigt nok ser du dem ALDRIG give almisse til Templet eller hjælpe på anden måde.

HUSK at det er Lørdag den 22 - 10 2011 at det sker.

.
Ja så står det sgu skidt til , hvis nogen gider hamstre det foder fra Templet- de må være meget fattige - eller meget nærige og MEGET sultne.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
fckguld skrev:
...........................................................
Ja så står det sgu skidt til , hvis nogen gider hamstre det foder fra Templet- de må være meget fattige - eller meget nærige og MEGET sultne.

Det sagde Du Friends , hvor jeg kun nøjedes med at tænke det Wink

.

Lung Yao
HUSK nu at det er på Lørdag den 22 -10 - 2011 at det sker på Wat Pa Copenhagen i Dragør.

Dagens Protokol: (på Thai) til jeres koner, kærester eller.................

<< วันศุกร์ที่ 21 พฤศจิกายน เวลา 19.00 น.

สวดมนต์ ฉลองผ้าพระกฐินพระราชทาน

วันเสาร์ที่ 22 ตุลาคม พ.ศ 2554

เวลา 09.00 น. สาธุชนพร้อมเพรียงกันที่วัด

เวลา 10.00 น. ทำวัตรเช้า

เวลา 10.30 น. ร่วมตักบาตรแด่พระสงฆ์

เวลา 11.45 น. รับประทานอาหารร่วมกัน

เวลา 13.09 น. พิธีทอดผ้าพระกฐินพระราชทาน

พระราชดิลก ผู้ช่วยเจ้าอาวาสวัดอาวุธวิกสิตาราม กรรมการสำนักฝึกอบรมพระธรรมทูตไปต่างประเทศ(ธ ) ถวายอดิเรก

.

Spring til debat: