Se indlæg
 Udskriv debat
Butterfly
Buggymann
Hej
Hvorfor skal ordet Butterfly være ensbetydene med at man har trådt i spinaten når en Thai pige udtaler det.?????

jeg får altid at vide at jeg snakker meget og der kan butterfly godt blive nævnt uden jeg har sagt noget forkert, og de griner også når de siger det ??????Wink
mvh Parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
thaikurt1
Grunden til det er at man kalder en Butterfly er naar man gaar fra den ene dame til den naeste.

GrinGrinGrin
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Suk Rak Ning
Det Thaikurt siger, det er også den forståelse jeg har af ordet " Butterfly ".................Et fy fy ord 555555555555555

Suk Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

MisterM
'Butterfly' er en sommerfugl som flyver fra blomst til blomstGrin
Det er en naturlig ting og ikke saa slemtSmile Men thai pigerne bryder sig ikke om det selvom de godt selv kan vaere utroGrin
Hvis de kalder dig en helikopter er der anderledes fart over feltetGrin og saa er det alvorligtGrin

Suk Rak Ning
" Helikopter " er jeg ikke blevet kaldt endnu, hvis den dag skulle komme, så er det sq nok med at pakke sydfrugterne og komme væk.............langt væk.........GrinGrinGrin 555555555555

Mvh. Artige Suk...................Wink

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Buggymann
jeg var allene i Phuket i 9 dage men lavede intet gik allene på værelset hver dag. og gik allen fra baren.det så piger på baren også. men jeg var god til at skifte bar for at spille pool måske derfor butterfly ???Grin
parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
rinpoche
Butterfly er bar-jargon. Regn ikke med at høre det udenfor dette miljø.

Pudsigt nok betyder "snakker meget" på thai absolut ikke noget flatterende, tværtimod betyder det at man "har meget travlt med dette og hint" = geskæftig.

mvh
rinpoche

Spring til debat: