Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej
Hvorfor skal ordet Butterfly være ensbetydene med at man har trådt i spinaten når en Thai pige udtaler det.?????
jeg får altid at vide at jeg snakker meget og der kan butterfly godt blive nævnt uden jeg har sagt noget forkert, og de griner også når de siger det ??????
mvh Parkpean
'Butterfly' er en sommerfugl som flyver fra blomst til blomst
Det er en naturlig ting og ikke saa slemt Men thai pigerne bryder sig ikke om det selvom de godt selv kan vaere utro
Hvis de kalder dig en helikopter er der anderledes fart over feltet og saa er det alvorligt
" Helikopter " er jeg ikke blevet kaldt endnu, hvis den dag skulle komme, så er det sq nok med at pakke sydfrugterne og komme væk.............langt væk......... 555555555555
jeg var allene i Phuket i 9 dage men lavede intet gik allene på værelset hver dag. og gik allen fra baren.det så piger på baren også. men jeg var god til at skifte bar for at spille pool måske derfor butterfly ???
parkpean
Butterfly er bar-jargon. Regn ikke med at høre det udenfor dette miljø.
Pudsigt nok betyder "snakker meget" på thai absolut ikke noget flatterende, tværtimod betyder det at man "har meget travlt med dette og hint" = geskæftig.