Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Til jer,der elsker svømmepølen.
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 07/09-2011 09:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Tænk lidt over, hvad det er i svømmer i og sender børnene ud i: http://ekstrablad...paign=tiny God svømmetur. |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 07/09-2011 09:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Ja jeg spørger bare... Hvem er så dum at pisse i poolen og så selv svømme rundt i sit eget pis bagefter. De kan ikke være alt for kloge. Her taler jeg så om de voksne der gør det. Børn er børn.... |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 07/09-2011 09:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Undskyld lige her, der skal dog godt nok mange tissetår til en pool som min som har 150 kubik meter vand... Jeg tror naboerne, deres børn og andre kan pisse lige så meget de lyster, uden sundhedsfaren bliver et problem. At det så på skrift og i almindelighed lyder yders ulækkert. Det er jo noget helt andet.. Kom nu drenge og de få piger der er her... Har i som børn ikke ladet vandet i noget sådant. Sikke dog noget forbandet sludder at komme med, EXTRA BLADET... Den journalist har jo så ikke haft samme lyst, som 90 procent af de unge, som rundt i verden benytter en pool.. ![]() |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 07/09-2011 13:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Så var der jo også ham drengen der blev smidt ud fra svømmehallen for at tisse i vandet... ... men han gjorde det fra 3 meter vippen ![]() |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 07/09-2011 13:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Man må sige at han ikke lagde skjul på det som andre gør/gjorde ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/09-2011 17:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
som sune siger.. en tissetår i en pool fylder ikke meget, jeg går ind på værelset, men det har jeg ikke altid gjort. og jeg har min søn med og han pisser så meget han kan når han er i poolen og jeg er "pisse" ligeglad
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 07/09-2011 18:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Da jeg var barn, fik vi i svømmetimerne besked om at tis ville farve vandet rødt. Tror faktisk det hjalp på et eller andet... Nå, men jeg har set mange småbørn lade vandet i risten langs poolen, og for ikke så længe siden, sked et barn i vandet her i komplekset. Der blev vandet dog skiftet ud. Hvad med de ting og sager som ikke bliver opdaget, eller som ingen tænker over såsom menstruationsblod, ørevoks og uvaskede numsehuller? Ja ja men jeg skal i poolen nu. Hej. 888
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/09-2011 18:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
b_j3ns3n skrev: som sune siger.. en tissetår i en pool fylder ikke meget, jeg går ind på værelset, men det har jeg ikke altid gjort. og jeg har min søn med og han pisser så meget han kan når han er i poolen og jeg er "pisse" ligeglad ![]() ![]() Det er dog en dum hest, der pisser i sit eget trug. ![]() |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 07/09-2011 19:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Prøv engang at gå ind på et offentligt toilet. Stil dig tæt ved håndvasken og tæl så hvor mange mænd, der "glemmer" at vaske deres hænder grundigt før de går ud. ![]() Tænk så over det tal, hvergang du fremover trykker en anden mand i hånden. Endnu en grund til at jeg elsker Thailand - Deres måde at hilse på må jo være opfundet af en, der engang lavede en tilsvarende undersøgelse. Genialt siger jeg bare!!! - Det hele giver jo pludselig mening...
Redigeret af patirak d. 07/09-2011 19:08 |
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 07/09-2011 19:12
|
|
patirak skrev: Prøv engang at gå ind på et offentligt toilet. Stil dig tæt ved håndvasken og tæl så hvor mange mænd, der "glemmer" at vaske deres hænder grundigt før de går ud. ![]() Tænk så over det tal, hvergang du fremover trykker en anden mand i hånden. Endnu en grund til at jeg elsker Thailand - Deres måde at hilse på må jo være opfundet af en, der engang lavede en tilsvarende undersøgelse. Genialt siger jeg bare!!! - Det hele giver jo pludselig mening...Jeg kunne ikke være mere enig! Og så er det også meget nemmere at ankomme til et selskab, og være fri for at rende rundt og trykke hænder. 888
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/09-2011 19:12
|
|
rinpoche skrev: b_j3ns3n skrev: som sune siger.. en tissetår i en pool fylder ikke meget, jeg går ind på værelset, men det har jeg ikke altid gjort. og jeg har min søn med og han pisser så meget han kan når han er i poolen og jeg er "pisse" ligeglad ![]() ![]() Det er dog en dum hest, der pisser i sit eget trug. ![]() hehe jeg er så blevet klogere.. men min søn er 3 år så han må godt lidt endnu
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/09-2011 19:19
|
|
patirak skrev: Prøv engang at gå ind på et offentligt toilet. Stil dig tæt ved håndvasken og tæl så hvor mange mænd, der "glemmer" at vaske deres hænder grundigt før de går ud. ![]() Tænk så over det tal, hvergang du fremover trykker en anden mand i hånden. Endnu en grund til at jeg elsker Thailand - Deres måde at hilse på må jo være opfundet af en, der engang lavede en tilsvarende undersøgelse. Genialt siger jeg bare!!! - Det hele giver jo pludselig mening...hehe prøv igen og tæl så denne gang hvor mange af de mænd der ikke vasker finger, som har det samme tøj på, som den restaurant du lige har været inde og spise på..
|
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 07/09-2011 19:50
|
|
888 skrev: patirak skrev: Prøv engang at gå ind på et offentligt toilet. Stil dig tæt ved håndvasken og tæl så hvor mange mænd, der "glemmer" at vaske deres hænder grundigt før de går ud. ![]() Tænk så over det tal, hvergang du fremover trykker en anden mand i hånden. Endnu en grund til at jeg elsker Thailand - Deres måde at hilse på må jo være opfundet af en, der engang lavede en tilsvarende undersøgelse. Genialt siger jeg bare!!! - Det hele giver jo pludselig mening...Jeg kunne ikke være mere enig! Og så er det også meget nemmere at ankomme til et selskab, og være fri for at rende rundt og trykke hænder. Jeps, De er sgu geniale de Thailændere... Sawatdee Khrab! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/09-2011 19:51
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
b_j3ns3n skrev: patirak skrev: Prøv engang at gå ind på et offentligt toilet. Stil dig tæt ved håndvasken og tæl så hvor mange mænd, der "glemmer" at vaske deres hænder grundigt før de går ud. ![]() Tænk så over det tal, hvergang du fremover trykker en anden mand i hånden. Endnu en grund til at jeg elsker Thailand - Deres måde at hilse på må jo være opfundet af en, der engang lavede en tilsvarende undersøgelse. Genialt siger jeg bare!!! - Det hele giver jo pludselig mening...hehe prøv igen og tæl så denne gang hvor mange af de mænd der ikke vasker finger, som har det samme tøj på, som den restaurant du lige har været inde og spise på.. ![]() Thai-mænd har ofte en flaske vand med, som de skyller tissemanden med, når de er færdige - hvor mange danske mænd gør det? Thaiere, når de har lavet "stort", spuler eller vasker, men danskere fedter rundt med et stykke papir. Men ja, vaske hænder eller ej, giver en ny mening i Thailand, hvor man slet ikke trykker hænder... Hilsen, Robert |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 07/09-2011 20:37
|
|
Robert Kronberg skrev: b_j3ns3n skrev: patirak skrev: Prøv engang at gå ind på et offentligt toilet. Stil dig tæt ved håndvasken og tæl så hvor mange mænd, der "glemmer" at vaske deres hænder grundigt før de går ud. ![]() Tænk så over det tal, hvergang du fremover trykker en anden mand i hånden. Endnu en grund til at jeg elsker Thailand - Deres måde at hilse på må jo være opfundet af en, der engang lavede en tilsvarende undersøgelse. Genialt siger jeg bare!!! - Det hele giver jo pludselig mening...hehe prøv igen og tæl så denne gang hvor mange af de mænd der ikke vasker finger, som har det samme tøj på, som den restaurant du lige har været inde og spise på.. ![]() Thai-mænd har ofte en flaske vand med, som de skyller tissemanden med, når de er færdige - hvor mange danske mænd gør det? Thaiere, når de har lavet "stort", spuler eller vasker, men danskere fedter rundt med et stykke papir. Men ja, vaske hænder eller ej, giver en ny mening i Thailand, hvor man slet ikke trykker hænder... Hilsen, Robert Tror ikke jeg ville orke at skulle slæbe rundt på en vandflaske hele tiden. Har også problemer nok med blot at huske min telefon og pung, når jeg går ud. Hvis jeg også skulle huske en vandflaske, så ville min hjerne da slå helt fra. Har aldrig rigtig kunnet finde ud af det med spuleren... Sidst jeg prøvede endte det helt galt og jeg lignede jeg ved ikke hvad, da jeg forlod toilettet. Synes det gjorde mere skade end gavn. ![]() Men vaske hænder.... det kan jeg da finde ud af og det husker jeg hver gang!....
Redigeret af patirak d. 07/09-2011 20:49 |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 07/09-2011 20:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
nu er urin jo sterilt så det er da absolut det mindste problem med hvad der kommer i poolen. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/09-2011 22:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Robert Kronberg skrev: Thai-mænd har ofte en flaske vand med, som de skyller tissemanden med, når de er færdige - hvor mange danske mænd gør det? Thaiere, når de har lavet "stort", spuler eller vasker, men danskere fedter rundt med et stykke papir. Jeg håber nu mere på, at thailandske mænd vasker hænder, fremfor at vaske de nedre, frontale regioner. Ja, der bliver spulet og gjort ved ved de større affærer, men hvor er sæben, hvor er håndklædet? Det kan man lede efter i vejviseren. mvh rinpoche |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/09-2011 23:00
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
rinpoche skrev: Robert Kronberg skrev: Thai-mænd har ofte en flaske vand med, som de skyller tissemanden med, når de er færdige - hvor mange danske mænd gør det? Thaiere, når de har lavet "stort", spuler eller vasker, men danskere fedter rundt med et stykke papir. Jeg håber nu mere på, at thailandske mænd vasker hænder, fremfor at vaske de nedre, frontale regioner. Ja, der bliver spulet og gjort ved ved de større affærer, men hvor er sæben, hvor er håndklædet? Det kan man lede efter i vejviseren. mvh rinpoche He he, håndklædet, hvis det er der, er møjbeskidt... Sæben er løbet tør eller virker ikke.... Men nu var mit fokus ikke kun de "frontale regioner", men også de bagvedvirkende funktioner. Hilsen, Robert |
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 08/09-2011 04:18
|
|
Jeg har aldrig set nogen med en flaske vand, skylle deres udstyr. Undertegnede har ladet vandet i mange indkøbscentre og på mange mange tankstationer, men har aldrig set det fænomen. Robert hvor ser du disse ting? 888
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 08/09-2011 09:08
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
888 skrev: Jeg har aldrig set nogen med en flaske vand, skylle deres udstyr. Undertegnede har ladet vandet i mange indkøbscentre og på mange mange tankstationer, men har aldrig set det fænomen. Robert hvor ser du disse ting? Det har jeg godt nok heller aldrig set. Jeg har også brugt rigtigt mange offentlige toiletter også thaistyle. Til gengæld har jeg oplevet en del chauffører, som har en "nødflaske" hvis de skulle få "tisseproblemer" hvis de sad i en trafficjam. Jeg har selv været udefor at skulle tisse noget så gudshjammerligt, hvor jeg sad i en taxi og bilen ikke bevægede sig i en halv time. Chaufføren kunne se min pine, og sprang galant ud af bilen og hentede en sodavandsflaske i baggagerummet. Med et nik fortalte han mig at jeg skulle lade vandet i den. Så der sad jeg på knæ i bilen og pissede ned i flasken, selvfølgelig uden at dryppe ved siden af. Da vi kom til bestemmelsesstedet, ville jeg tage flasken med, men nej den skulle han nok tage sig af. Se det er vel service og han fik en ret stor tip. ![]() Måske er det det som Robert har set, han tror de vasker tissemanden med vand fra flasken, men istedet tømmer de den bare for urin. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Genialt siger jeg bare!!! - Det hele giver jo pludselig mening...