Se indlæg
 Udskriv debat
"Lyn visit" af Thai Pop sanger
Lung Yao
I dag er VIT Hyper, samt Bee og Angel landet i Dk og havde en kort visit hos BAN GAV , inden de skulle flyve videre til Stockholm hvor de skal optræde inden turen går til Tyskland og måske Belgien.
Den 11 September kommer de tilbage til KBH hvor dem som ønsker det ville have mulighed for at møde dem live hos BAN GAV, hvor de ville give en "mini koncert".

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

bob
Ban Gaw er en restaurant på Halmtorvet.
Er det der koncert spilles ? Ved du hvad det koster til minikoncerten ?

Lung Yao
bob skrev:

Nej, men håber at jeg kan få hivet nogle informationer fra dem, og det ville ikke undre mig at det måske bliver som et privat arrangement for de "få indviede/inviteret".
Synd for dem som kunne tænke at se dem live og som ofte at have "et minde foto" sammen med dem.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
bob skrev:

Hej igen,
Så fik oplysningerne i dag og en "hjemmebrygget poster" af GAW og som nu er sendt til Kim/Web for indsættelse her på DTW. Den er på Thai, da den er primært orienteret mod den thailandske "koloni". Jeg skal se om jeg kan "brygge" een tilsvarende med danske sprog. Men jeg kan allerede røbe at der står nogenlunde sådan:

bp2.blogger.com/_t3ekSNwJb8M/R3eCBUuIkLI/AAAAAAAACec/fg6Jrj9V83o/s400/0070.jpg
Indbydelse til en "mini party" med to thai sangere... VIT Hyper og B Angel som ville synge nogle sange var deres repertoire.
Der ville også være Karaoke konkurrence blandt publikum...
Der ville selvfølgeligt være mulighed for at købe mad og drikkevarer til rimelige priser.
Festen starter kl.15.00 og billet prisen ville være 75 kr
(Da der er begrænset pladser, så ville det foregå på "Først til Møllen" principet).
Tid og Sted: Søndag d.11-09-2011 i Restaurant BAN GAW, Halmtorvet 44, KBH V., tlf. 33 25 48 60
Kontakt person, Pee TU tlf. 50 10 16 16
(taler meget lidt dansk).

.

bob
Mange tak

fckguld
Lung Yao skrev:
bob skrev:

Hej igen,
Så fik oplysningerne i dag og en "hjemmebrygget poster" af GAW og som nu er sendt til Kim/Web for indsættelse her på DTW. Den er på Thai, da den er primært orienteret mod den thailandske "koloni". Jeg skal se om jeg kan "brygge" een tilsvarende med danske sprog. Men jeg kan allerede røbe at der står nogenlunde sådan:

bp2.blogger.com/_t3ekSNwJb8M/R3eCBUuIkLI/AAAAAAAACec/fg6Jrj9V83o/s400/0070.jpg
Indbydelse til en "mini party" med to thai sangere... VIT Hyper og B Angel som ville synge nogle sange var deres repertoire.
Der ville også være Karaoke konkurrence blandt publikum...
Der ville selvfølgeligt være mulighed for at købe mad og drikkevarer til rimelige priser.
Festen starter kl.15.00 og billet prisen ville være 75 kr
(Da der er begrænset pladser, så ville det foregå på "Først til Møllen" principet).
Tid og Sted: Søndag d.11-09-2011 i Restaurant BAN GAW, Halmtorvet 44, KBH V., tlf. 33 25 48 60
Kontakt person, Pee TU tlf. 50 10 16 16
(taler meget lidt dansk).

.
MIT LOKUM ER STØRRE END BAN GAW- SÅ MÅ VÆRE RIGTIG MINI KONCERT, DE SKAL DA SPILLE UDE I OPVASKEN
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
fckguld skrev:
....................................................................................................
MIT LOKUM ER STØRRE END BAN GAW- SÅ MÅ VÆRE RIGTIG MINI KONCERT, DE SKAL DA SPILLE UDE I OPVASKEN

Og sikkert noget andet hos dig som er "Størere end Ban Gaw" Rolll
Men du har sikkert heller ikke hørte talemåden : << Det er ikke STØRELSEN men GØRELSEN der betyder noget >> Angel

.

fckguld
Lung Yao skrev:
fckguld skrev:
....................................................................................................

Og sikkert noget andet hos dig som er "Størere end Ban Gaw" Rolll
Men du har sikkert heller ikke hørte talemåden : << Det er ikke STØRELSEN men GØRELSEN der betyder noget >> Angel

.
JO DA, VIST ET THAI SLOGAN
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Webmaster
Lung Yao har sendt følgende poster fra arrangementet:

[img]http://www.dansk-thai.dk/temp/2011.09.11-BAngel.png[/img] is not a valid Image.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: