Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Da jeg så den anden tråd omhandlende thai undervisning-og på baggrund af, at have hørt,at flere komuner tilbyder det.har jeg først haft skrevet til AOF i dk-men uden respons fra dem.
Jeg tog så chansen og skrev ind til dem der har den anden tråd kørende i øjeblikket.
Der kom ret hurtigt,syntes jeg et paent svar.:
Mange tak for mail med et godt forslag. Jeg er klar over interessen og
har skam tænkt i de baner. Lige nu er det mest et spørgsmål om
kapacitet, da jeg har et fuldtidsjob at passe ved siden af
thaiundervisningen. Thaiundervisningen er udbudt i nordjyske aftenskoler
på alle hverdagsaftener her i det kommende, danske efterår, men
erfaringsmæssigt ved jeg, at næppe alle hold kan stilles. Derfor kan
situationen måske være en anden, når vi nærmer os oktober.
Jeg vil tillade mig at sende dig en mail, når vi kan tilbyde
internetbaseret thaiundervisning. I mellemtiden er du velkommen til at
følge lidt med på maprao.dk og på vores forum af samme navn på Facebook
Så det vil sige, at det altså ikke er helt udelukket,at man kan stable et kursus på benen for os herude.
Der er jo mange, der bor langt fra de større byer hvor undervisningen foregår-og andre er måske forhindret på grund af handicap.Så jeg syntes, at det ville vaere en rigtig god ting.
der er da også den mulighed for dem der faktisk bor i Thailand at slukke pc'en en gang imellem og bevæge sig ud i samfundet , der taler de fleste thai , så muligheden for at suge lidt lærdom er lige udenfor døren, det er bare om at komme igang...
claus31130 skrev:
der er da også den mulighed for dem der faktisk bor i Thailand at slukke pc'en en gang imellem og bevæge sig ud i samfundet , der taler de fleste thai , så muligheden for at suge lidt lærdom er lige udenfor døren, det er bare om at komme igang...
Ja, men du har da helt ret-og for mit vedkommende omgås jeg stort set kun thaier-men derfor ville jeg da alligevel gerne laere det ordentligt fra bunden.
Det er jo en ting, at man kan samle op og laere,langt hen ad vejen,de forskellige ord-men det giver jo trods alt ikke nogen egentlig viden om det Thailanske sprog-toner osv.-så det vil jo i bund og grund sige, at man som en anden papegøje bare laerer nogle ord og gentager dem, uden nogen egentlig forståelse for det hele.
Det er da muligt, at dettte er tilfredsstillende for nogen,men kan ikke forestille mig, at jeg skulle vaere den eneste der ønsker en bedre og større forståelse for sproget.
Så svaerere er det somend ikke.