Se indlæg|
ang. pas for thailænder
|
|
| DzH |
Lagt på d. 14/11-2005 03:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
hej, Mig og min kæreste skal snart en tur til thailand, og da jeg tjekkede visum regler for en dansker i thailand, stod der at ens pas skulle være gyldigt 6 måneder frem. Gælder disse regler også for en thailandsk statsborger som min kæreste? (altså at hendes pas skal være gyldigt 6 måneder frem for indrejse) På forhånd tak! Mvh. D |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/11-2005 03:47
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Nej, man skal ikke have visum eller noget for indrejse i sit eget land. Hendes pas bør dog være gyldigt, men hvis hun har Thai-ID, tvilver jeg på, at de vil nægte hende indrejse, selv om hendes pas skulle være løbet ud. Men hvis hendes pas er udløbet, kan hun slet ikke check in i DK. For din kæreste skal du bare sikre dig, at hendes visum/opholdstilladelse er i orden/ikke udløber før tilbagerejse til Danmark. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| DzH |
Lagt på d. 14/11-2005 06:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
okay. mange tak. for vi står og skal rejse meget snart ![]() jeg tænkte på, hvad hvis jeg ønsker at blive boende i thailand, som dansk statsborger? hvad er mine muligheder så? Mvh, D |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 14/11-2005 13:58
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Nej. Det skal; blot vaere gyldigt.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/11-2005 16:20
|
Hej, DzH skrev: okay. mange tak. for vi står og skal rejse meget snart ![]() jeg tænkte på, hvad hvis jeg ønsker at blive boende i thailand, som dansk statsborger? hvad er mine muligheder så? Mvh, D Prøv at tjekke [url]forum.thaivisa.com[/url], da der 117 andre, der har spurgt om det samme. Det vil være en stor hjælp for dig lige at kigge det igennem. Derefter kan du specificere dit spørgmål her på D-T-W. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2005 03:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Kronborg Prøv at tjekke forum.thaivisa.com, da der 117 andre, der har spurgt om det samme. Det vil være en stor hjælp for dig lige at kigge det igennem. Derefter kan du specificere dit spørgmål her på D-T-W du har ret i dette , men sommetider kan det være svært at finde rundt , og hvis en har spurgt lige om et eller andet er det pænere lige at svare ham direkte hilsen jeppe |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 15/11-2005 08:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Hej DzH, Du har endnu ingen råd fået, om hvad dine muligheder er for at tage fast ophold i Thailand. Det er nok fordi, dit spørgsmål er så løst formuleret. Der er ikke noget konkret at forholde sig til. Fortæl lidt om dig selv. Hvis du er nødt til at arbejde, hvad er så din uddannelse? Har du penge nok til at leve af dem? Har du et arbejde, der giver dig mulighed for at klare dine opgaver via nettet? osv osv. Håber det lykkes for dig. Peter
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 15/11-2005 09:25
|
Hej Jeppe, Jeppe skrev: Kronborg Prøv at tjekke forum.thaivisa.com, da der 117 andre, der har spurgt om det samme. Det vil være en stor hjælp for dig lige at kigge det igennem. Derefter kan du specificere dit spørgmål her på D-T-W du har ret i dette , men sommetider kan det være svært at finde rundt , og hvis en har spurgt lige om et eller andet er det pænere lige at svare ham direkte hilsen jeppe Årsagen til mit forslag er, at du bør have en ide om, hvad der sker herude. Og det kan du få ved at surfe lidt rundt på forum.thaivisa.com i den afdeling, der handler om businnes & job. Og du kan, som paulsenp siger, også nævne noget om din baggrund og uddannelse i dene tråd. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2005 14:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Kronborg jeg søger skam ikke noget herude trives rigtig godt her i Bangkok , har boet her i snart 2 år uden nogen form for problemer.Har arbejdet nok i mit liv så jeg nyder mit otium ![]() Jeppe |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 15/11-2005 14:54
|
Hej Jeppe, Jeppe skrev: Hej Kronborg jeg søger skam ikke noget herude trives rigtig godt her i Bangkok , har boet her i snart 2 år uden nogen form for problemer.Har arbejdet nok i mit liv så jeg nyder mit otium ![]() Jeppe Ja, undskyld, jeg fik roddet rundt i det... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.