Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har et firma, hvor jeg er ved at lave et thaikursus til danskere, der vil lære lidt thai. Jeg har brug for en thai bosiddende i Århus eller i nærheden til ca. 5-10 timers arbejde. Det vil være oversættelse fra dansk til thai og indtaling af thai. Arbejdet foregår hos mig i Århus over 1-2 dage. Det er bedst, hvis du kan tale "rigssproget" fra Chao Phraya-sletten. Mvh. Trine
Dit sprogfirma lyder interessant. Jeg taler/skriver thai/dansk og har været tolk i længere tid. Jeg bor desværre i københavn, men jeg kan tilbyde at oversætte og lave indspilninger og maile dem til dig.
PS. Jeg er web-desginer. Hvis du har brug for at lave en hjemmeside kan du osse kontakte mig.
Jeg kan se, at flere anviser folk til dig og det samme har jeg gjort,så syntes jeg godt, at du kunne enten ringe/maile de folk, eller hvis du har fundet en,lægge en besked her,så folk ved det.