Se indlæg|
Ponglang Kalasin igen i DK
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/08-2011 23:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Efter afslutning af deres turné i Europa som bl.a. omfatter Tysland, Poland og schweiz, ville trupen optræde igen på Lørdag den 26 August 2011 på Gammel Køgelandevej 117, 2500 Valby fra kl.18.00 til 24.00, i anledning af en velgørenhedsfest til fordel for hvad jeg har forstået : støtte til børnehjemme i Thailand. Billet prisen ville kun være 100kr og der ville være mulighed for at købe mad samt drikkevarer . Arrangørerne eller nogle med kendskab til begivenheden må meget gerne bidrage med yderligere og mere korrekt informationer. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 09/08-2011 11:24
|
|
Rettelse Lung Yao skrev: Efter afslutning af deres turné i Europa som bl.a. omfatter Tysland, Poland og schweiz, ville trupen optræde igen på FREDAG den 26 August 2011 på Gammel Køgelandevej 117, 2500 Valby fra kl.18.00 til 01.00, i anledning af en velgørenhedsfest til fordel for hvad jeg har forstået : støtte til børnehjemme i Thailand. Billet prisen ville kun være 100kr og der ville være mulighed for at købe mad samt drikkevarer . Arrangørerne eller nogle med kendskab til begivenheden må meget gerne bidrage med yderligere og mere korrekt informationer.. สนใจติดต่อ ฆะฃาฆ 50 13 68 88 ฮํฆ 27 28 29 26 ยง 28 59 99 57 Undskyld stavemåden men det var hvad "mine gamle øjne" kunne tyde. Så fik jeg lidt sparsom informationer om festen hos kontaktpersonen: Det drejer sig som jeg skrev tidligere om en velgørenhedsfest til fordel for bl.a fattige børn, forældreløs børn, autister m.m. Ud over dans ville der være Muang Thai opvisning(kamp). Aim Apassara og "Rød hat" fra festen i lørdags samme sted er ikke med og jeg skal lige have bekræftet om de er de samme dansere der ville optræde og om der ville være flere end dem fra d.6-08-2011 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| farangseven |
Lagt på d. 18/08-2011 14:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Det staves ikke Muang Thai men Muai Thai boxing![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/08-2011 15:07
|
|
farangseven skrev: Det staves ikke Muang Thai men Muai Thai boxing. ![]() Hvorfor så "sur" ? ![]() Folk har nok forstået hvad jeg mente med det, selv om det var stavet forkert. Men Tak for lektionen, og jeg håber at jeg ville kunne "regne med dig" i fremtiden hvis og når jeg får nogle posters på Thai. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 18/08-2011 15:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Det staves Muay Thai...Kloge farangseven.hahahahaqhahahaha Laer din lektie inden du spiller smart...seven er det 7 dage i Thailand , hvis ja, er du undskyldt.
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/08-2011 22:52
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -HUSK at det er i morgen aften at festen løber af stablen. Jeg var lige forbi Wat Pa Dragør og fik hilste på de medvirkende, da de skulle overnatte i Templet. Lad mig som allerførste sige at det er IKKE den samme truppe som sidste. Denne her gruppe består af minsdte 25-30 mænd og kvinder, så det skal nok blive et storslået show med dans, sang og Thai boxing opvisning. Til sammenligning ville jeg vove den påstand at forrige show samme sted var det rene vand, selv om der var 2 sanger med til at løfte standarten. ("Rød Hat" og Aim ) VI SES i Morgen aften til endnu en hyggelig aften. Overskudet fra showet går til et godt formål: Fattige og forældreløs børn i Thailand. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/08-2011 12:07
|
|
Lung Yao skrev: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -HUSK at det er i morgen aften at festen løber af stablen. Jeg var lige forbi Wat Pa Dragør og fik hilste på de medvirkende, da de skulle overnatte i Templet. Lad mig som allerførste sige at det er IKKE den samme truppe som sidste. Denne her gruppe består af minsdte 25-30 mænd og kvinder, så det skal nok blive et storslået show med dans, sang og Thai boxing opvisning. Til sammenligning ville jeg vove den påstand at forrige show samme sted var det rene vand, selv om der var 2 sanger med til at løfte standarten. ("Rød Hat" og Aim ) VI SES i Morgen aften til endnu en hyggelig aften. Overskudet fra showet går til et godt formål: Fattige og forældreløs børn i Thailand. . Og nu kan i se mine videoer fra festen under: Billeder, videoer og webcams http://www.dansk-..._id=168906 (de samme videoer samt andre kan også ses på min Youtube profil under: 1lungyao. ) . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 30/08-2011 12:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Wittaya skrev: Det staves Muay Thai...Kloge farangseven.hahahahaqhahahaha Laer din lektie inden du spiller smart...seven er det 7 dage i Thailand , hvis ja, er du undskyldt. ![]() Forkert makker. มวยไทย = Muai Thai, når ย står sidst i ordet udtales det som i. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.