Se indlæg
 Udskriv debat
Fodbold kamp på Kløvermarken
Lung Yao
Søndag d. 31-07-2011 spiller Thai F.C. Danmark en fodboldkamp på Kløvermarken (Amager) :

Er der nogle af jer der har flere detaljer ? Min papsøn er med (når han ikke har sin "kok-hue" på). Jeg fik desvære ikke flere oplysninger om begivenheden ud over at H.E.Mr. Piyawat Niyomrerks, Thailandske ambassadør i DK ville være til stede.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

sank
Shock Papsøn uha ? sig til ham at han skal have svømmeføder og snorkel på ? der står højt med vand på marken ? men de pumpper så man kan da håbe Grin

Lung Yao
sank skrev:
Shock Papsøn uha ? sig til ham at han skal have svømmeføder og snorkel på ? der står højt med vand på marken ? men de pumpper så man kan da håbe Grin

Vejret var fint og ikke så slemt m.h.t. vandet i hverfaldt mod Prags Bld.
Jeg kommer tilbage med en redegørelse om dagen og lad mig med det samme korrigere at det var tale om Thai FC udendørstrænings dag og kamp, som blev også overværet af H.E. Mr. Piyawat Niyomrerks, Thailandske ambassadør i DK.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: