Se indlæg|
Fodbold kamp på Kløvermarken
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/07-2011 16:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Søndag d. 31-07-2011 spiller Thai F.C. Danmark en fodboldkamp på Kløvermarken (Amager) : Er der nogle af jer der har flere detaljer ? Min papsøn er med (når han ikke har sin "kok-hue" på). Jeg fik desvære ikke flere oplysninger om begivenheden ud over at H.E.Mr. Piyawat Niyomrerks, Thailandske ambassadør i DK ville være til stede. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 26/07-2011 16:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Papsøn uha ? sig til ham at han skal have svømmeføder og snorkel på ? der står højt med vand på marken ? men de pumpper så man kan da håbe ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 01/08-2011 14:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
sank skrev: Papsøn uha ? sig til ham at han skal have svømmeføder og snorkel på ? der står højt med vand på marken ? men de pumpper så man kan da håbe ![]() Vejret var fint og ikke så slemt m.h.t. vandet i hverfaldt mod Prags Bld. Jeg kommer tilbage med en redegørelse om dagen og lad mig med det samme korrigere at det var tale om Thai FC udendørstrænings dag og kamp, som blev også overværet af H.E. Mr. Piyawat Niyomrerks, Thailandske ambassadør i DK. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Papsøn uha ? sig til ham at han skal have svømmeføder og snorkel på ? der står højt med vand på marken ? men de pumpper så man kan da håbe