Se indlæg|
Direkte support over internettet !
|
|
| savarden |
Lagt på d. 25/07-2011 12:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
Kære Alle. Der er mange som igennem tiderne har haft problemer herinde med deres IT. Problemerne har været mange f.eks opsætning, fjernelse af virus, mailproblemer osv. Jeg vil derfor gerne slå et slag for min nye side på facebook www.facebook.com/... Jeg tilbyder direkte support igennem facebook og over nettet hvor sikkerheden er bevaret. Besøg siden og tryk "syntes godt om" ![]() Jeg har lagt denne annonce under markedspladsen, håber det er det rigtige sted ![]() Hav en god mandag derude ... mvh Savarden |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 25/07-2011 21:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Lidt mere info, tak! F.eks., er din hjælp gratis???? Yder Du både support på styresystemer og anden software/hardware, eller har Du et ensidigt speciale???? På forhånd tak!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 25/07-2011 21:51
|
Hej. er din hjælp gratis???? Nej det er den dog alligevel ikke men giver altid et estimat på tiden og såfremt problemet ikke kan løses ingen betaling :-) Yder Du både support på styresystemer og anden software/hardware, eller har Du et ensidigt speciale???? Vi yder support til det meste herunder styresystemer,netværk,sikkerhed mv og har desuden et par gode NET udviklere bag os. Med andre ord folk er altid velkomne til at beskrive problemet eller opgaven og vi vil kigge på det. mvh Savarden ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 26/07-2011 06:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
savarden skrev: Hej. er din hjælp gratis???? Nej det er den dog alligevel ikke men giver altid et estimat på tiden og såfremt problemet ikke kan løses ingen betaling :-) Yder Du både support på styresystemer og anden software/hardware, eller har Du et ensidigt speciale???? Vi yder support til det meste herunder styresystemer,netværk,sikkerhed mv og har desuden et par gode NET udviklere bag os. Med andre ord folk er altid velkomne til at beskrive problemet eller opgaven og vi vil kigge på det. mvh Savarden ![]() LOL ikke gratis...tror sgu ikke folk har lyst til at betale en formue i support for at få fikset en vista driver til et usb modem.... Der er altid folk herinde som kan hjælpe på een eller anden måde - gratis - ellers tager de sgu bare deres pc med ned til DotCom.....panthip,mbk mm Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 26/07-2011 06:47
|
Ja havde ikke forventet at alle ville tage positivt mod projektet. ![]() Nu er det ikke sådan jeg tager en formue for at installere en driver til et usb modem. Derudover mener jeg stadig der et mange som gerne vil have hjælp direkte over nettet uden selv at skulle ud og finde en person til at få løst problemet. Dette samtidig til en fair timepris hvor der kun betales for den faktiske tid som er brugt hvor kunden samtidig kan følge med på skærmen og måske lære noget ved samme lejlighed. Igen det er lagt ind under markedspladsen og skulle ses som et tilbud ![]() |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 26/07-2011 07:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
savarden skrev: Kære Alle. Der er mange som igennem tiderne har haft problemer herinde med deres IT. Problemerne har været mange f.eks opsætning, fjernelse af virus, mailproblemer osv. Jeg vil derfor gerne slå et slag for min nye side på facebook www.facebook.com/... Jeg tilbyder direkte support igennem facebook og over nettet hvor sikkerheden er bevaret. Besøg siden og tryk "syntes godt om" ![]() Jeg har lagt denne annonce under markedspladsen, håber det er det rigtige sted ![]() Hav en god mandag derude ... mvh Savarden [img]http://www.nielsen.in.th/itadmin_fb.png[/img] is not a valid Image. Måske ikke særligt heldigt at blive mødt af en sådan meddelelse for den almindelige bruger ? Når der jo netop "slås på" at sikkerheden er bevaret ... det ligger i Facebooks applikations system.... men alligevel
|
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 26/07-2011 07:15
|
Denne "fejl" kommer grundet dine sikkerhedsinstillinger i din browser som er sat til at tvivle på applicationer på FB Du er faktisk den første jeg har set som har fået denne besked. Jeg vil gætte på du har denne ved alle facebook applicationer eller ? Du benytter HTTPS for sikker brug af facebook men support siden henviser til eksterne komponenter hvor der benyttes 256 SSL kryptering mellem tekniker og kunde PC. Siden er korrekt lavet som en facebook application som giver adgang til at chatte med en tekniker og tilkalde en når man har brug for hjælp. Selve programmet som bruges til support over internettet er dette : www.logmeinrescue... Det er ikke det billigste men en 100 % sikker måde for både tekniker og kunde da det ikke installere software på pc´en og efterfølgende er væk når support sessionen er afsluttet. Selve måden det bruges kan ses her http://www.youtub...DFuu_AAscw Redigeret af savarden d. 26/07-2011 07:30 |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 26/07-2011 07:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
nej det er ganske enkelt min facebook profil.. Der under konto , kontosikkerhed er sat til "sikker internetbrug" andet er der ikke lavet ved det ... .... Jeg er da sikker på at det er ganske fint og sikkert det i laver .... synes bare lige du skulle vide at dem der bruger facebook via en https forbindelse, vil få den meddelelse at se |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 26/07-2011 07:40
|
Hej Claus. Er glad for dit input og vil nu få lavet det så applicationen ikke brokker sig for dem som benytter https som standard på facebook. mvh Savarden ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.