Se indlæg
 Udskriv debat
"NYTTÅRSKUR" 2011
Lung Yao
Det forlyder at der ville blive afholdt et "åben hus" arrangement på den Kongelige Thai ambassade, Lørdag d. 28-05-2011.

[img]http://www.thaiembassy.dk/aaa_clip_image002.jpg[/img] is not a valid Image.

Udover at H.E. Piyawat Niyomrerks, Thailands ambassadør i Danmark ville introducere sig selv for den Thailandske samfund i DK, vides ikke på stående fod hvad mødet ville handle om.(ej eller oplyst på ambassadens hjemmeside).
Er der nogle af jer som er bedre informeret, så er I velkommen til at orientere os andre om det.
Pee NU fra Denn Jai market bl.a. skulle være involveret i tilrettelægelsen af mødet.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Så er der kommet lidt "afklaring" vedr. mødet på den Kongelige Thai Ambassade d.28-5-2011:

Fr det første lade mig lige korrigere at det var ikke en "Nyttårskur", men det drejer sig om en orienteringsmøde for Thailandslandske statsborger om deres mulighed for brevafstemning til den nu kommende Parlementsvalg i Thailand d. 3 Juli 2011 .
Der ville være åbent hus på lørdag fra kl.17 til 19 på ambassaden, hvor interesserede ville have mulighed for at blive registreret og derved få tilsendt valg material (brevstemme seddel) til deres privat adresse.
Yderligere ville den Thailandske ambassade være exceptionelt åbent for personligt valg i weekenden 18-19 Juni 2011.
Ambassaden har lovet mig at de ville nok opdatere deres hjemmeside m.h.t. den vigtige info. Desvære er "Jyder og Fynboer" nød til at læse om det på hjemmesiden idet Konsulaten i Hvide Sand afholder ikke nogen møde.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Lung Yao skrev:
Så er der kommet lidt "afklaring" vedr. mødet på den Kongelige Thai Ambassade d.28-5-2011:

Fr det første lade mig lige korrigere at det var ikke en "Nyttårskur", men det drejer sig om en orienteringsmøde for Thailandslandske statsborger om deres mulighed for brevafstemning til den nu kommende Parlementsvalg i Thailand d. 3 Juli 2011 .
Der ville være åbent hus på lørdag fra kl.17 til 19 på ambassaden, hvor interesserede ville have mulighed for at blive registreret og derved få tilsendt valg material (brevstemme seddel) til deres privat adresse.
Yderligere ville den Thailandske ambassade være exceptionelt åbent for personligt valg i weekenden 18-19 Juni 2011.
Ambassaden har lovet mig at de ville nok opdatere deres hjemmeside m.h.t. den vigtige info. Desvære er "Jyder og Fynboer" nød til at læse om det på hjemmesiden idet Konsulaten i Hvide Sand afholder ikke nogen møde. .

Mødet i går på trods af regn mod slutningen, kunne godt kaldes en succes for de 100-150 fremmødte. Jeg er overbevist om flere ville have lagt vejen forbi ambassade hvis arrangementet var offentligtgjordt tidligere og ISÆR at man var blevet informeret om at der ville blive serveret mad og drikkevarer fra en til lejlighed opstillet buffet.
Så fik jeg oplyst at der ville være et tilsvarende møde hos Thai-Forrening ved Århus d.11-06-2011.
.

Spring til debat: